January 17, 2004
Ctrl;1290183 wrote: g2play undviker jag pga alla rabalder med nycklar som är associerade med sådana sidor (NS2 är ett bra exempel).
hurdå? har själv köpt flertalet spel o vet polare som också gjort det... aldrig varit några problem men måste ändå fråga vad är det för rykten osv?
January 17, 2004
EliXyR;1290194 wrote: Kört en hel del. Kör dock bara med brosan mot AI. Lär väl få rå däng om man kör mot andra spelare. Dock känns COH2 som simcity. Kul i 3 timmar sen går det utför. Gillar nog första spelet bättre.
lust o köra någon gång? kör mest mot spelare då datorn är ganska tråkig, är man två är det inte lika farligt dock...
Viking1962;1290196 wrote: COH 1 med Eastern Front modden + några andra moddar har jag. Vet inte heller om jag ska köpa 2:an
du måste prova! multiplayer är sagolikt, körde nyss 1on1 o när det är så himla jämnt att en liten klick o jag hade vunnit... dock tar jag hans beröm o att jag dominerade hans tanks som en seger i sig =)
July 30, 2010
Jag är också en föredrar COOP mot datorn än medspelare. Ska kanske beställa från spelbutiken snart eller nästa gång jag får pengar.
Jag gjorde bort mig lite denna månaden, jag hade ~1400:- kvar av förra sossbidraget när jag sökte det nya och då drar ju soss av dess på nya beräkningen. Hade jag tagit ut pengarna så hade jag kunnat köpa spelet eftersom soss kollar bara hur mycket pengar jag har på kontoutdraget. Inte så smart av mig
1 Guest(s)