July 4, 2003
Colin Mc Rae Rally 04 Demot släppt!
ladda hem det på
http://www.codemasters.com/colinmcr...craerally04.php 🙂
Finns att ladda hem lite varstans.
ja man måste vara medlem för att få hem det.
EDIT: Mitt 100:ade inlägg!! :bgrin: 😛 😀 🙂
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
April 14, 2001
Tycker 4'an är betydligt bättre än 3'an. Bilen är ju brutalt snygg, grafiken runtomkring bilen imponerar väl inte speciellt. Kul när man kan köra bort bildelar, till höger och vänster tills bara skalet finns kvar, och man rullar i mål på endast fälgarna, eller tills bilen tar eld 🙂
Å varför i h*****e finns det så få vyer när man kör?, typiskt konsollstuk.
January 23, 2002
Testade det precis och tyckte väl grafiken var rätt najs, kanske inte den bästa men helt klart bra.
När det gäller körkänslan så låter jag det vara tills jag testat med min ratt, är van vid att köra CMR2 med ratt så jag kan inte jämföra om jag inte testar med ratt.
July 3, 2003
Hehe, körde som en galning för att pajja bilen så mycket som möjligt 🙂 Det hela slutade med att banan tog 20 minuter att göra då ett däck var borta och resten av däcken hade punktering. Sedan så gillade motorn att lägga av då och då...
Riktigt bra spel, ska köpa det när det släpps.
July 4, 2003
Dr_spackel wrote: Tja.. det är väl några procent bättre än 03.. det finns juh nätverk nu.. men styrningen är tyvärr samma.
Jag tycker att styrningen är helt klart extremt bättre än i 3:an, kör endast med tangenter då ratten har pajjat 🙁
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
November 4, 2001
Nord wrote: [quote=Dr_spackel]Tja.. det är väl några procent bättre än 03.. det finns juh nätverk nu.. men styrningen är tyvärr samma.
Jag tycker att styrningen är helt klart extremt bättre än i 3:an, kör endast med tangenter då ratten har pajjat 🙁
Om man jämför med de två tidigare spelen är styrningen fortfarande rätt kass...
ViperBoyy wrote: 3an va då ingen höjdare...helt super sämst enligt mig...får väll se vad 4an går för snart 😛
3:an var shysst tycker jag, rent spelmässigt..
Det som retar mej med 3:an är att man inte kan spela det om man har lite extra codecs installerade..
Jag har ju min burk för att kolla film bl.a, så CM 3 har bara testats några dagar..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)