June 18, 2001
Demot släpptes igår, gå och hämta det på http://www.novalogic.com !
Spana in vatten effekterna!
August 22, 2005
JIHOOOOOOOO,fan vad jag gillar helikopterspel typ Gunship. Detta spel har jag sett fram emot i ett halvår.
Min våta dröm är att bli helikopterpilot, jag menar tänk er att kunna flyga som en fågel och landa vart man vill, Stå stilla i luften osv. Det är ju inget man kan med ett plan utan då är det bara rakt framåt som gäller. men jag får nog nöja mig med spelet istället. :rull:
[ Detta Inlägg ändrades av: MacDaddy den 2001-10-28 04:09 ]
January 9, 2001
Jo, Comanche 4 är snyggt.
Men f-nS va kass det är.
Sett fram emot detta sen Comanche3 släpptes, men efter att ha spelat 4'an så kommer jag inte ens lägga tid på att låna det och testa ens.
Drömmer också lite om att flyga helikopter, så därför kommer jag undivka detta som pesten. Det enda som Comanche4 har gemensamt med helikoptern är att den ser nästan likadan ut.
Den beter sig ju som ett j**la UFO. Comanche4 är bara en j**la Quake3 mod.
Hårda ord, men jag är fruktansvärt förbannad och besviken. Får hålla mig till Falcon4. Den bästa simulatorn som existerar nu.
January 9, 2001
Jo, jag menar att ska man spela Comanche4 så får man koppla ur sin dyra flygjoystick och pedaler och "flyga" med musen och standard Quake knapparna. Går knappt att flyga med något annat.
Sen är det Quake action som gäller. Håll inne vänster musknapp för att peppra hela tiden, samt klicka snabbt på höger musknapp för att skifta mellan fiende mål. Sen är det bara att flyga full sula rakt genom banan, och vipps utan att ha sett något så har man automatiskt skjutit ner alla fiender. Kul, precis så gör man när man flyger helikopter.
1 Guest(s)