February 24, 2003
October 22, 2002
JCLAESON wrote: Tror jag sett nån tråd om det men....Har förbeställt CZ hur funkar det då får jag en nyckel så jag kan spela online?
Är det ett helt spel så att säga eller är även detta ett tillägg till Half Life??
Billigt var det iaf 279 spänn!!!som hittat :cy: :cy:
CZ är inget tillägg till HL...
CZ går att spela online fast endast mot datorn =).. alltså du och dina kompisar mot datorn (går ej att spela du mot kompisar)..
February 24, 2003
October 18, 2001
CasO wrote: [quote=drotz2000][quote=bloodman]äh vem fan bryr sig, cs är så satans föråldrat, bara fjortisar som lirar det.
Tjo!
Så sant, så sant.
typiskt nOOb svar
Tjo!
nOOb?? Vad fan e det, det ordet finns inte med i svenska akademins ordlista. Väx upp o snacka så att man fattar.
September 17, 2001
drotz2000 wrote: [quote=CasO][quote=drotz2000][quote=bloodman]äh vem fan bryr sig, cs är så satans föråldrat, bara fjortisar som lirar det.
Tjo!
Så sant, så sant.
typiskt nOOb svar
Tjo!
nOOb?? Vad fan e det, det ordet finns inte med i svenska akademins ordlista. Väx upp o snacka så att man fattar.
lol, drotz du är n00b ;).. jag diggar CS, och det är för att det är så satans kul onlinelir; ös och action. Varierande "skill" på spelarna med :bgrin: 😉
October 18, 2001
SiBBoR wrote: lol, drotz du är n00b ;).. jag diggar CS, och det är för att det är så satans kul onlinelir; ös och action. Varierande "skill" på spelarna med :bgrin: 😉
Tjo!
I det avseendet att jag inte spelar cs så visst då kan jag la vara en nOOb vad fanken nu det e. :bok:
September 17, 2001
drotz2000 wrote: [quote=SiBBoR]lol, drotz du är n00b ;).. jag diggar CS, och det är för att det är så satans kul onlinelir; ös och action. Varierande "skill" på spelarna med :bgrin: 😉
Tjo!
I det avseendet att jag inte spelar cs så visst då kan jag la vara en nOOb vad fanken nu det e. :bok:
okidoki ;). vad lirar sig då, bortsett från BF1946? Det är ruskigt kul.. aldrig lirat det online.. är det kul :cy:?
October 18, 2001
SiBBoR wrote: [quote=drotz2000][quote=SiBBoR]lol, drotz du är n00b ;).. jag diggar CS, och det är för att det är så satans kul onlinelir; ös och action. Varierande "skill" på spelarna med :bgrin: 😉
Tjo!
okidoki ;). vad lirar sig då, bortsett från BF1946? Det är ruskigt kul.. aldrig lirat det online.. är det kul :cy:?
Tjo!
Lirade mycket bf innan, men det är inte skoj längre är för mycket TK nu för tiden.
Annars spelar jag inget alls, har inga roliga spel. Finns inga nya som lockar heller.
July 7, 2003
CZ är som vanliga cs på mp. De nya mp vapnen finns på betan (Galil, famas, riot shield.) Sen får man bättre grafik mm som jag sa ovan, det är den enda skillnaden i multiplayer delen av CZ mot vanliga CS. Så för pengarna får du: single player del och bätttre grafik i multiplayer. Kanske finns något mp läge som nämndes ovan som att man lör single player delen med sina polare.
Sen blir jag jävligt trött på folk som verkar tycka att det är coolt att klaga på spel som man inte själv spelar eller tycker om. Förstå att folk kan ha annan smak än er. Och att skriva att alla som spelar cs är fjortisar kan man bra skaka på huvudet åt. Som vilken fördom som helst så har det inga verklighetsbaserade belägg. Visst att det finns mycket "fjortis" fasoner och mycket yngre som spelar det. Men so what? Finns rötägg inom det mesta i livet. Lär dig hantera det istället för att klaga.
Och så, finns fjortis i svenska akademins ordlista eller?
July 27, 2002
Keen wrote:
Sen blir jag jävligt trött på folk som verkar tycka att det är coolt att klaga på spel som man inte själv spelar eller tycker om. Förstå att folk kan ha annan smak än er. Och att skriva att alla som spelar cs är fjortisar kan man bra skaka på huvudet åt. Väx Som vilken fördom som helst så har det inga verklighetsbaserade belägg. Visst att det finns mycket "fjortis" fasoner och mycket yngre som spelar det. Men so what? Finns rötägg inom det mesta i livet. Lär dig hantera det istället för att klaga.
Och så, finns fjortis i svenska akademins ordlista eller?
Kunde inte sagt det bättre själv. :bok:
July 7, 2003
SiBBoR wrote: # självstående (ingen mod till HL)
# singleplayer + multiplayer
# snyggare än vanliga cs
# roligare..?
Kan man ju fråga sig nu när HL2 kommer ut. Behövs verkligen ett single player till CS. Cs bygger ju på att köra mot andra personer. Finns ju gott om squad based tactical shooters.
1 Guest(s)