September 17, 2001
Keen wrote: [quote=SiBBoR]# självstående (ingen mod till HL)
# singleplayer + multiplayer
# snyggare än vanliga cs
# roligare..?
Kan man ju fråga sig nu när HL2 kommer ut. Behövs verkligen ett single player till CS. Cs bygger ju på att köra mot andra personer. Finns ju gott om squad based tactical shooters.
Visst kan man ju ställa sig den frågan, men... för det första så är saken den att väldigt många datorer inte komma kunna hantera HL2, men det kommer CZ göra. CZ's singleplayer del är även bra för dem som inte har bredband eller LAN tillgängligt. Dessutom var det ju tvunget att bli nåt "nytt" och större. Kan ju inte bara bygga på en ful liten, tanig mod i grunden. Skulle dem nog inte tjänat alltför mkt pengar på. Lika bra att ladda ner då ju - gratis dessutom!
July 7, 2003
drotz2000 wrote: [quote=Keen]
Och så, finns fjortis i svenska akademins ordlista eller?
Tjo!
Nej det gör det verkligen inte, vem påstår det?
som callister sa
Du kan ju inte selektivt klaga på att folk använder ord som inte står med i ordlistan. Om du klagar på att nån använder noob så måste du ju klaga på de som använder fjortis, eller gäller det bara folk som vars åsikter du inte delar?
October 18, 2001
Callister wrote: [quote=drotz2000][quote=Keen]
Tjo!
DU började att nån kallade dig n00b och sa därför att det inte var ett svenskt ord, sen använder fjortis själv.
Tjo!
Vart har jag skrivit fjortis i denna tråden?
Ingenstans, så tagga ner lite nu.
Sen så vet jag inte vad n00b betyder, därav mitt svar. Alla vet vad fjortis är.
July 27, 2002
drotz2000 wrote: [quote=Callister][quote=drotz2000][quote=Keen]
Tjo!
DU började att nån kallade dig n00b och sa därför att det inte var ett svenskt ord, sen använder fjortis själv.
Tjo!
Vart har jag skrivit fjortis i denna tråden?
Ingenstans, så tagga ner lite nu.
Sen så vet jag inte vad n00b betyder, därav mitt svar. Alla vet vad fjortis är.
Jag tror inte att folk vet mer vad fjortis betyder än n00b.
Dessutom skrev du kanske inte fjortis men du höll med nån som skrev att bara fjortisar spelar CS. 🙂
July 7, 2003
Miller wrote: Men fan va löjliga ni är! Håll er till tråden istället :burn:
Tycker jag också. Men jag tycker det är fascinerande att se att så fort nån nämner cs så kommer folk och förklarar hur mycket de hatar det. Så blir man defensiv och så spårar det hela ur snabbt som attan.
2 Guest(s)