October 14, 2002
Du kan ju inte bara säga att CS är ett fjortis spel bara för att du tycker det, därimot kan många utav dom som spelar det vara fjortisar, vilket jag håller med om. Men det finns mogna spelare där ute. CS är ett mycket bra spel, kasta inte skit på det utan att förklara varför
September 9, 2002
faan, alla gnäller på CS
ålder har gått ner och mer och mer folk har slutit upp i dess community (ursäkta stavningen)
óch det har blivit sämre.
själv har jag hängit med ett par år nu.
kan konstatera att åldern har sjunkit och allt i princip har blivit sämre
och sämre.
men dock finns det de "veteraner" som försöker hålla glöden vid liv,
hade inte vi funnits så hade detta spel bestått av proffs och idioter som fortfarande väntar på sin moped från pappa.
(själv vet ja inte vad detta inlägg ska reflektera, men försöker påtyda att jag tycker om CS efter alla dessa år, trots ...........nått ord jag itne kommer på som gör denna mening så pass meningsfull)
skit samma,
sluta racka ner iaf
snälla
//Sam
July 7, 2003
bloodman wrote: äsch vem bryr sig, cs är så satans fjortis spel.
DarkStormZ wrote: Fjortis är en livsstil/ett beteende först och främst.
Och att komma med såna inlägg som bloodman gjorde är inte fjortisaktigt???
Förstår inte varför, att så fort nån nämner CS så kommer nån människa och säger att det är ett fjortis spel osv. Visst att det förekommer mycket fjortis beetende inom CS, men det är väl sant om de flesta online spel. Kanske dock inte i lika stor utsträckning. Men det finns faktiskt andra som spelar också (jag är 24, tc_ öcer 30).
September 27, 2002
Servern funkade bra dock hade man 60 ping...
(jag lirar inte om jag har mer än 30-40)
CS är ett lag spel! Folk som testar CS på public och sedan säger att det suge, har ju missat 50% av spelet!
Själv spelar jag aldrig cs på public. Mix och gather föredrar jag häldre, sliper man fusk anklagerser + att allt kamplning mm försvinner
March 15, 2002
4fun wrote: Servern funkade bra dock hade man 60 ping...
(jag lirar inte om jag har mer än 30-40)CS är ett lag spel! Folk som testar CS på public och sedan säger att det suge, har ju missat 50% av spelet!
Själv spelar jag aldrig cs på public. Mix och gather föredrar jag häldre, sliper man fusk anklagerser + att allt kamplning mm försvinner
Jo, vi delar lina med våra hyresgäster som tankar en hel del så det är inte alltid servern flyter på som den skall...
1 Guest(s)