April 22, 2004
April 22, 2004
April 22, 2004
April 22, 2004
April 22, 2004
April 22, 2004
January 20, 2003
Har lirat en hel del men inte på senaste tiden.
Tycker det är bland de bästa MP liren som finns, många som håller med men följer strömmen "anti-cs" här sen finns det flera som inte ens lirat det och säger att det är skit osv.
Visst är det jobbigt med massa onödiga frågor om prestanda och buggar i forumet men det gör ju inte spelet dåligt?
Som sagt det är inte spelet som är dåligt bara en liten del av spelarna som förstör, men inget som inte förekommer i andra spel.
May 19, 2003
Cs är ett dåligt spel. Och ja, jag har spelat det. Men dels för att alla som spelar det, inte alla men väldigt många, är omogna somfan! Det är ett gammalt spel helt enkelt på en 5 år gammal motor.
Det ända som är bra är väl att man kan spela som lag. Nee, gillar inte det. ALla som spelar det blir så förändrade. iaf vad jag har sett. Många blir skit kaxiga bara för att dom är bättre än andrap på CS, och håller på dagarna på med att skryta om "vem som satt mest HS under veckan". Många Cs spelare har omoget språk, och använder "lol" som om det vore en vokal.
September 18, 2002
Vamp wrote: Cs är ett dåligt spel. Och ja, jag har spelat det. Men dels för att alla som spelar det, inte alla men väldigt många, är omogna somfan! Det är ett gammalt spel helt enkelt på en 5 år gammal motor.
Det ända som är bra är väl att man kan spela som lag. Nee, gillar inte det. ALla som spelar det blir så förändrade. iaf vad jag har sett. Många blir skit kaxiga bara för att dom är bättre än andrap på CS, och håller på dagarna på med att skryta om "vem som satt mest HS under veckan". Många Cs spelare har omoget språk, och använder "lol" som om det vore en vokal.
Man spelar inte cs för att det är snyggt. För det är det verkligen inte.! Jag är inte någon som spelar cs så vidare mycket. Någon gång då och då, knappt. Men cs är endå kul. Just det overkliga i det som är det speciella.
Men som jag tidigare skrev, det är en massa csfjortisar som ger det dåligt rykte. Precis som du sa.
Men det där med att folk förändras när dom spelar cs, det kan jag inte hålla med om. Eventuellt kommer tävlingsmänniskan fram i dom. Och om det är det som du tycker är dåligt kan man ju inte gilla någon sport heller.?
December 9, 2003
f_r_e_d_d_e wrote: CS är ju ett spel med väldigt härlig känsla. 🙂 Men dock är FarCry eller liknande roligare, lite mer tänka. Varför alla hatar cs är konstigt, men det är nog alla csfjortisar som har gett spelet dåligt rykte. Det är iaf min "teori".
Kunde inte hålla med MER... det är alla otrevliga/csfolk som har skapat dåligt ryckte... tror ja iaf !
Jag tycker spelet är kul ibland när man lirar ( ca 3-5 gånger i veckan ) då 😉
2 Guest(s)