Counter Strike|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Counter Strike
Jastor
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 244
sp_UserOfflineSmall Offline
1
September 25, 2001 - 2:30 am
sp_Permalink sp_Print

nu har inte det här så mycket med "fusk" att gora. utan snarare sättet som folk spelar.

exempel 1:
jag(CT) ensam mot 5 terrorister på siege. alla kampar i garaget. jag kommer med MP5a. jag säger att jag är ensam (ser dom ju på score listan oxå), dom vägrar att komma ut. jag ställer mig på containern (närmast ingången) och siktar ner mot . en ensam vågar dock smyga fram, bakom lådan då, men jag dodar honom.. sedan kommer två till.. dodar bägge. sedan vägrar dom sista två att komma ut. jag skriver med dom i 1-2 minuter, tills dess att en smyger upp bakifrån medans jag skriver.

exempel2:
jag ensam igen (CT), mot 7 STYCKEN på italy. alla kampar i deras "bas". jag springer fram och tillbaka mellan "tunneln" (nere vid stånden) och "innehuset" (som man måste hoppa upp på låder for att komma in).. lyckas sänka 5 snipers innan en HE tillslut dodar mig.

även om dom inte fuskar, så är dom JÄVLIGT fega. om det vore verkligheten skulle jag och mina polare stuckit efter honom direkt (om han var ensam). men nädå.

andra exempel är folk som dodar alla gisslan i borjan. GISSLAN är det ända som hindrar S.W.A.T (och vilka det nu är) från att storma hela skiten med allt dom har. >=( så om det skulle hända borde CT vinna automatiskt.

dessutom varfor heter det flashbang i CS.. när det bara är en flashgranat(q) riktiga flashbangs 1) forblindar (flash) 2) spräcker trummhinnorna (bang) på offret (hellre några spräckta trummhinnor som ändå läcker än en bunt doda gisslan eller hur)

RADION.. radion radion radion. (och radarn då).. VARFR lyssnar ingen (ingen brukar gora det när jag spelar) på radion(q).. om jag säger "need backup" eller liknande. så svarar nästan alla "affirmative" men skiter i det fullstänidgt och springer vidare åt nått annat håll.. RADION har sin lilla funktion. dessutom ser man ju på radarn VART lagkamraten var som skickade iväg det medelandet... lika dant med enemyspotted och need backup.. fy på dom.

eller folk som blockerar.. dom ser en lagkamrat som är beskjuten, och forsoker fly, men det skiter dom i =) dom vill bara dit istället, och SKÄLLER på den lagkamraten for att han inte flyttar på sig.. for dom vill ju dit som all action är for att komma åt kills.

//SyraGnutten .. hatar folk som inte spelar realistiskt, och bara är ute efter kills, men skiter fullständigt i lagkamraterna (visst är det kul, men det hela går ju egentligen ut på att vinna, inte på att få mest kills).

Phat^Trance
Member
Medlem
Forum Posts: 2554
69080
September 25, 2001 - 3:00 am
sp_Permalink sp_Print

That would be farenheit =P

Tjoppen
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 872
69086
September 25, 2001 - 5:07 am
sp_Permalink sp_Print

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv

ProNine
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1630
69298
September 25, 2001 - 4:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Äh vadå, dom var ju bara några fler än dig, det var ju DU som skulle attackerat 😛
Du verkar ju onekligen tillräckligt kapabel till en sådan sak

Farenheit
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1229
70027
September 26, 2001 - 8:16 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2001-09-25 05:00, Phat^Trance wrote:
That would be farenheit =P

jag spelar ju inte ens CS...ditt glömmo...

Roughack
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 340
70082
September 26, 2001 - 9:49 pm
sp_Permalink sp_Print

men seriost...
du har fel inställning till cs... t ska campa på cs_* banor... bara att inse.
men att folk inte bryr sig i radio meddelande.... det har du rätt i...
gå med i en klan och lira lite matcher... då j**lar kommer teamm8sen direkt 😀

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 300
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL