November 24, 2001
Tja bah
Var på ett LAN för ett tag sedan, kom dit ganska glad för det skulle ju bli roligt. och sedan visade det sig att vi ska spela Counter Stike ja ok täkte jag... Men FY FAN vilket SKIT spel, inte bara det att det var talanglös känsla det var ju fult också... så jag önskar alla ett Counter Strike fritt år
Ha det... ni fåniga CS nördar, kan ju nöja er med autentiska vapen, för det är nog det enda ni kan roa er med (och inte ens det är kul)
Jag ska aldrig, och jag menar verkligen *ALDRIG* ens ha det på disken
Nä tackar vet jag UNREAL TOURNAMENT det är spel det
HA det... *rösten skallar* -DOMINATING- !
January 9, 2001
Håller med lite där.
Spelade CS mycket förr. Men sen blev det så förbannat tävlings och quake inriktat så det blev tradigt.
Alla kastar granater åt det hållet fienden brukar komma, skjuter innan man kommer runt hörn och sånt...
Hur kul är det? Och hur verkligt är det?
March 20, 2001
On 2002-01-12 23:35, fozz wrote:
Håller med lite där.
Spelade CS mycket förr. Men sen blev det så förbannat tävlings och quake inriktat så det blev tradigt.
Alla kastar granater åt det hållet fienden brukar komma, skjuter innan man kommer runt hörn och sånt...
Hur kul är det? Och hur verkligt är det?
hur värkligt är nått spel??
October 8, 2001
On 2002-01-13 18:38, ironanders wrote:
On 2002-01-13 03:00, sleter wrote:
Det e bara ni datanördar som tycker cs e tråkigtCS suger så j**la stenhårt så kom inte och säg något.
Quake 3 krossar allt!!!!!
CS är kanske inte det bästa just nu.
Men Q3 krossar allt? löl :hehe:
September 6, 2001
On 2002-01-12 19:20, WarDancE wrote:
Tja bah
Var på ett LAN för ett tag sedan, kom dit ganska glad för det skulle ju bli roligt. och sedan visade det sig att vi ska spela Counter Stike ja ok täkte jag... Men FY FAN vilket SKIT spel, inte bara det att det var talanglös känsla det var ju fult också... så jag önskar alla ett Counter Strike fritt år
Ha det... ni fåniga CS nördar, kan ju nöja er med autentiska vapen, för det är nog det enda ni kan roa er med (och inte ens det är kul)Jag ska aldrig, och jag menar verkligen *ALDRIG* ens ha det på disken
Nä tackar vet jag UNREAL TOURNAMENT det är spel det
HA det... *rösten skallar* -DOMINATING- !
*garvar* känns som om att någon åkte på så mycket stryk att han inte kunde gå.
July 8, 2001
On 2002-01-14 13:45, Härdin wrote:
On 2002-01-14 07:55, gillbert wrote:
On 2002-01-13 23:20, Härdin wrote:
Man spelar inte spel...MAN GÖR DOM 😀
hur fan får du ihop det?
man gör la inte ett spel (?)Joho! Egna spel äger fetast 😀
har du gjort egna spel? skicka ett smak porv!
2 Guest(s)