November 24, 2001
Tja bah
Var på ett LAN ganska nyligt, kom dit ganska glad för det skulle ju bli roligt. och sedan visade det sig att vi ska spela Counter Stike ja ok täkte jag... Men fy fan vilket skit spel, inte bara det att det var talanglös känsla det var ju fult också... så jag önskar alla ett Counter Strike fritt år
Ha det
August 14, 2001
Du har helt rätt Cs suger. Oki det var skoj i en månad eller 2 men sen efter det började man inse.. Det är ett segt spel.. Mycket campande.. Ingen fart man kryper fram.. Massa lucky headshots.. Tacka vet ja Q1 där går de ut på Skill mycke mer än i Cs..
Men så småningom kommer väl även dom lite segare folken på att Cs inte är någon häjdare.. Jaja de va allt från mig HOJ!
January 5, 2002
On 2002-01-05 11:41, HipHoper_Sthlm wrote:
Du kan ju hajja fett att CS äger, bättre känsla än i unreal t ex där man kan köpa helt overkliga vapen typ jättekärnvapenrobotsomväger900kg,,,,jätteverkligt. I CS är det autentiska vapen iaf...
Säger bara en sak...
CS-Syndromet...
inse faktum - CS suger
[ Detta Inlägg ändrades av: snyde den 2002-01-12 20:25 ]
December 25, 2000
On 2002-01-05 11:41, HipHoper_Sthlm wrote:
Du kan ju hajja fett att CS äger, bättre känsla än i unreal t ex där man kan köpa helt overkliga vapen typ jättekärnvapenrobotsomväger900kg,,,,jätteverkligt. I CS är det autentiska vapen iaf...
vem fan bryr sig om hur verkliga vapen är? det vi är ute efter är spel som är roliga och kräver skill, om vapnena sedan är verkliga eller inte kanske förstärker spelkänslan..
cs-syndromet!? hohoho, den var bra... den ska jag använda, cs är en sjukdom. rekomenderat botemedel avinstallera cs, köp Q3/UT
January 14, 2002
Asso hur kan man säga att CS är tur o lucky hs. Varför vinner jämt t.ex. NiP har dom bara tur lr?? o så j**la mycket mera skill att kunna hantera rekylen än i något quake där det bara e o sikta o hålla inne musknappen. Visst går det snabbare och så men säg inte lucky hs för det stör jag mig på.
Och ifall det bara är tur och newbie spel, varför är det spelet det som spelas mäst?
Varför är det vinnarna i det spelet som vinner mäst pengar i events?
Varför är det så att CS har tagit över totalt, kanske det e newbie spel och CPL delar ut 50 000 euro till vinnarna, som då är newbies?
1 Guest(s)