December 25, 2000
On 2002-01-14 15:01, JpeG wrote:
Asso hur kan man säga att CS är tur o lucky hs. Varför vinner jämt t.ex. NiP har dom bara tur lr?? o så j**la mycket mera skill att kunna hantera rekylen än i något quake där det bara e o sikta o hålla inne musknappen. Visst går det snabbare och så men säg inte lucky hs för det stör jag mig på.
Och ifall det bara är tur och newbie spel, varför är det spelet det som spelas mäst?
Varför är det vinnarna i det spelet som vinner mäst pengar i events?
Varför är det så att CS har tagit över totalt, kanske det e newbie spel och CPL delar ut 50 000 euro till vinnarna, som då är newbies?
det skriv mest, cs är random.. alltså den har en lite "slumpgenerator" som gör att skottena flyger lite hit och dit -> man måste ha slumpen på sin sida (tur)
"något quake där det bara e o sikta o hålla inne musknappen." vadå? du har tydligen inte lirat Q3 (och absolut inte RA3) RA3 är det mest skillkrävande spelet jag ngnsin lirat, man har ingen chans mot proffsen. Vilket troligvis är orsaken till att cs är mest spelat (eftersom större delen av cs-communityn är newbies) som inte gillar att få stryk, utan spelar lite CS istället.. där har dom i allafall nästan lika stor chans som alla andra att fragga.
Att det är så mycket cash runt CS beror på att det är det mest spelade spelet. Så om många anmäler sig så kan dom ge mycket prispengar.
Och ja, det finns bättre och sämre CS spelare.. men dom är ungefär från 1-10 (1 sämst 10 bäst) gämfört med Q3 som är något i stil med 1-50
July 22, 2001
On 2002-01-14 15:01, JpeG wrote:
Asso hur kan man säga att CS är tur o lucky hs. Varför vinner jämt t.ex. NiP har dom bara tur lr?? o så j**la mycket mera skill att kunna hantera rekylen än i något quake där det bara e o sikta o hålla inne musknappen. Visst går det snabbare och så men säg inte lucky hs för det stör jag mig på.
Och ifall det bara är tur och newbie spel, varför är det spelet det som spelas mäst?
Varför är det vinnarna i det spelet som vinner mäst pengar i events?
Varför är det så att CS har tagit över totalt, kanske det e newbie spel och CPL delar ut 50 000 euro till vinnarna, som då är newbies?
*harkel* Ja vi tar det i tur och ordning.
Skotten slumpas ju, vad kan vara mer tur än det? Visst första skottet kanske sitter men resten är typ random();
NiP vinner för de har bra teamplay, det har inget med personliga skills att göra. Visst de är säkert bra själva, det tvivlar jag inte på
Spelet spelas mest då? Tja, det är ju mest känt bland multiplayerspelen. Fick en hel del skriverier. Alltså börjar alla fjortisar "måste va som alla andra" att spela det. Typ.
Och pengarna kommer då som en naturlig följd. Flest spelare, flest pengar, sämre kvalitet
Häng inte upp dig på ordet newbie, vi menar fjortisar.
December 25, 2001
December 20, 2000
2 Guest(s)