February 1, 2002
UndaC wrote: [quote=CasO]det jag menade mer att dem har typ krånglat allt med att typ man ska själv visa vägen till HL.exe(dock hittar HLM automatiskt alla dina spel som är installerade) filen o liknande grejer + då dock dem har många olika spel servrar.. alltså OLIKA spel..
men HLM hur kan man säga... koncentrerar sig på CS =) eller på HL 😛
jag behövde då inte välja path manuellt
o att programmet har stöd för i princip alla onlinespel kan man väl ändå inte räkna som negativt? där finns ju en icon och texten "counter strike" ute i vänstra härnet, om man inte fattar att man ska klicka på den för att se CS-servrar istället för att klicka på Medal Of Honor så bör man nog inte sitta vid en dator till att börja med 😉
ah.. rätt, de va väldigt längesen jag testade ase o då har jag för mig att jag var tvungen att skriva in... =)
July 11, 2002
men ska det vara så svårt, vad är problemet?
Jag tänker fan inte hålla på att installera extra program för att kunna köra cs, fick nog med anticheat programmen för ett par år sen när man var typ tvungen att ha 4 program uppe samtidigt för att spela cs "säkert" bla paladin,punkbuster osv.. :arg:
Men vad kan felet bero på? jag har spelat med en o samma cdkey i snart 3 år, kan den ha blivit baxxad av någon?
Ibland så funkar spelt i vissa tidpunkter.. blir rätt mad på cs.
kan de aldrig fixxa en ny spelmotor, fräsha upp det?
1 Guest(s)