July 8, 2003
Ok, detta Àr inte en CS relaterad historia. Eller lite iaf, jag lÀste pÄ http://www.halflife2.net tror jag det var att personer med HL2 kupong ska fÄ betatesta CS:S. Tur för mig dÄ, med tanke pÄ att jag har en kupong, synd bara att CS suger sÄ förbannat, iaf vanliga CS, hoppas detta blir bÀttre...
En av mina kompisar spelar CS jÀmt, nÀr han fick reda pÄ att jag skulle fÄ betatesta var han nÀra att döda mig, eller sig sjÀlv =)
October 16, 2003
caged wrote: [quote=FonzzziE]ligger oxĂ„ inne me kupong đ hur gör ni ? skickat in för retail pĂ„ spelet eller ska ni tanka hem d ?
Sitter pÄ 10 mb sÄ jag tankar hem det. Kommer ju ÀndÄ köpa en Speciel Edition sÄ smÄningom.
hmm 10mb... per sekund dÄ eller? det var ju inte sÄ snabbt.. men du kanske menar 10Mbit?
May 19, 2003
Bogus^ wrote: [quote=caged][quote=FonzzziE]ligger oxĂ„ inne me kupong đ hur gör ni ? skickat in för retail pĂ„ spelet eller ska ni tanka hem d ?
Sitter pÄ 10 mb sÄ jag tankar hem det. Kommer ju ÀndÄ köpa en Speciel Edition sÄ smÄningom.
hmm 10mb... per sekund dÄ eller? det var ju inte sÄ snabbt.. men du kanske menar 10Mbit?
Uhm... ursÀkte mig, men mÄst e rÀtta till lite hÀr. 10mb/sekund Àr snabbt.
10mbit Àr startk avrundat 1mb/s. 100mbit Àr 10mb/s.
đ
July 8, 2003
Bogus^ wrote: [quote=caged][quote=FonzzziE]ligger oxĂ„ inne me kupong đ hur gör ni ? skickat in för retail pĂ„ spelet eller ska ni tanka hem d ?
Nej, jag menar 10mb.
Ja, klart jag menar 10Mbit men orka skriva. Jag trodde alla fattade vad man menade om man skrev 10 mb, men tydligen sÄ hade jag fel....
July 8, 2003
FonzzziE wrote: okey föresten nÀr kan man börja ladda ner hl2 dÄ ? samma dag d slÀpps eller us-time? eller vafan *confused*
Jag tror sÀkert det blir som med CS:S betan, den kommer börja laddas ner den 5:e augusti sÄ att alla har den tills den 10:e aug nÀr betan startar.
SÄ troligtvis, om HL2 kommer ut.... sÀg 1 sept sÄ kommer spelet sÀkert att laddas ner dagarna innan sÄ nÀr spelet slÀpps (samma klockslag det slÀpps i USA antagligen) kommer du bara kunna starta det. Detta Àr ju lite bÀttre Àn att alla ska toktanka (!!!!) HL2 samma sekund det slÀpps, tror inte Steam klarar det.
2 Guest(s)