November 4, 2001
Till alla er som är bra programerare där ute snälla skapa ett virus som förstör CS eller i alla fall ger folket mega ping eller liknande, varför inte mecka så man inte kan skjuta varandra utan alla skott hamnar brevid...
Använd fantasin men tänk på att det ska bli så jävligt för dem som möjligt!
Så kanse vi slipper alla "varför har jag så hög ping i cs?" frågor...
BYT UPPKOPPLNING din n00b!!!
December 18, 2002
Undra hur många sånna här trådar det startas per dag i Sverige?...
lika onödiga varenda en! liksom mer spam får man då söka efter 😐 !
tycker man nästan....
CS är knappast ett "14is" lir... klart lirar en hel del young guys... men hur många såna ser man på CPL, WCG osv osv?... typ ingen ^^ för dom får helt enkelt ej spela där!
klart lirar man public så får man räkna med knattar på 1.30m.. well.... hud_saytext "0" sen slipper man dem ;)... om man nu störs på dem så att säga.
men ska man börja ta sig mot elit nivå lr lite lägre nivå än elit så finns det knappt en knatte bland dem!...
btw: leta inte på pracc.se ^^ om nu letar där... då får man räkna med knattar :bgrin: 🙄
October 27, 2001
SuperNova wrote: Callister
jag spela cs? hahahah
jag sitter 10000ggr häldre framför 3dmark03!HL singelplayer visst men CS.. nee inte precis..
Du är jätte häftig, du hatar cs och kan lugnt placera dig i den gruppen och tro att du är något.
Vi som vet bättre tiger. 🙂
Brukar det komma mycket CS-spelande människor rännande omkring där du bor? Då bör du antingen se till att skaffa en dörr eller skaffa ett lic och flytta ut från internetkaféet. Tipsen är gratis, slit dem med hälsa.
"hellre"
November 4, 2001
Tror inte jag är tuff men när man sitter och sysslar med hårdvara så blir man "lite" trött på dessa ständigt återkommande frågor.
Hur fixar jag sensen, aim, ping osv...
hur många går till ICA och frågar om delar till en volvo lixom?
Det finns ju FÖR HELVETE stora sidor/forum/kanaler på irc som behandlar counterstrike varflr fråga i en hårdvarukanal fattar ite det!?
October 27, 2001
SuperNova wrote: Tror inte jag är tuff men när man sitter och sysslar med hårdvara så blir man "lite" trött på dessa ständigt återkommande frågor.
Hur fixar jag sensen, aim, ping osv...
hur många går till ICA och frågar om delar till en volvo lixom?
Det finns ju FÖR h*****e stora sidor/forum/kanaler på irc som behandlar counterstrike varflr fråga i en hårdvarukanal fattar ite det!?
Detta är ett hårvaruforum med en Spel-sektion.
May 29, 2003
Jag lirar mycket CS men inte för att det är ett super spel som knäcker alla andra utan för att det är så jävla kul att pracca med polarna. Att klanka ner på CS i stort tycker jag är fel när dom j**** fjårtizarna på public servrnarna e problemen.
Jag förstår dock värkligen kritiken =D. Ungarna(kallar dom så även om jag bara är 16) vill verkligen försöka vara så tuffa när dom fixxar högre fps genom att ändra en inställning och sen klaga på pingen och undra hur man fixxar den. Tror inte jag har mött många som frågat om varför det är så och vad det beror på utan mer hur man fixxar det...
Känner att det blivit lite mycket nu så jag skiter i att skriva allt annat jag känner om cs som inte hör hemma här =)
October 8, 2001
SuperNova wrote: Till alla er som är bra programerare där ute snälla skapa ett virus som förstör CS eller i alla fall ger folket mega ping eller liknande, varför inte mecka så man inte kan skjuta varandra utan alla skott hamnar brevid...
Använd fantasin men tänk på att det ska bli så jävligt för dem som möjligt!Så kanse vi slipper alla "varför har jag så hög ping i cs?" frågor...
BYT UPPKOPPLNING din n00b!!!
Lät ju moget 🙄
1 Guest(s)