August 7, 2001
On 2001-09-07 23:32, Kame_boy wrote:
COUNTERSTRIKE är det mest realistiska multiplayer shoot'm up spel någonsin!!!även om den har en del grafikbuggar.. men det kan man leva med
speciellt realistiskt vet jag inte om det är. det finns något liknande till ut som är riktigt realistiskt. blir man träffad så springer man långsammare, lämnar blodspår m.m har man sprungit långt å är andfådd så siktar man sämre. det finns olika karaktärer att välja mellan som är olika bra på olika vapen olika snabba tål olika mycket osv. ett mycket realitstiskt fps spel. d00m är nog mer realistiskt än cs.
April 1, 2001
Men liksom, Counterstrike spelas över hela världen, och det har funnits länge men folk har inte tröttnat på det än ? Det måste ju betyda att spelet är så bra gjort som det bara går (nästan). Jag har tröttnad på alla spel jag har spelat, efter bara några timmar typ (undantag är Quake 1), men CS blir liksom inte tråkigt. CS äger, men det hade ju inte blivot nåt av det om inte Half-Life motorn hade varit så skön att spela med ! Men sen så finns det ju ett helt gäng med "moddar" till half-Life som har försökt bli lika bra som Counterstrike, men konstigt nog så har ingen lyckats lika bra som CS-killarna. Så dom vet liksom hur man gör ett spel som folk tycker om !
De enda spelen som jag har på min dator är: Counterstrike, Quake, Tetrinet
August 7, 2001
kanske för att jag ville vara lite häftig på lan å sånt, å cepa runt å ha sig 🙂 fast doom finns ju , å d är mycket häftigare! men jag tycker fortfarande att cs är det mest överskattade spelet som finns, dessutom är det inte särskilt skojj, om man inte kör oseriöst. men då tröttnar man efter c:a 3-4 minuter. du vet väl hur jag lirar cs? geranimo! å skjuta massa skott runt varje hörn!
en skock fläktar...
Kylare för coca cola, å annan dryck i burk-form
credits:
Iceman - for the sign
[ Detta Inlägg ändrades av: daggerr den 2001-09-09 14:42 ]
August 7, 2001
On 2001-09-09 14:42, Iceman wrote:
On 2001-09-09 14:40, daggerr wrote:
kanske för att jag ville vara lite häftig på lan å sånt, å cepa runt å ha sig 🙂Du vill alltså spela CS 🙂
vad som helst bara man får retas med "elit-klaner" finns det något fånigare än sånna förresten? dom är ju fruktansvärt patetiska
April 1, 2001
On 2001-09-09 21:47, CHoi wrote:
Hrm!! Nu är det ju så här att den ÄNDA RIKTIGA Cs version är ju Beta 5.2.. sen får ni andra spela så mycket ni vill, ni är ändå bara vilsna och manipulerade att tycka att 1.1 är bäst ;D
jag håller med dig. Counter-Strike beta 5.2 rockade riktigt hårt ! Menyerna var också otroligt sköna ! Och att man kunde halv-zooma med colten var ju kung !
Det är bara så att om man skall spela på LAN eller på internet så är det ju senaste versionen som gäller.
August 27, 2001
jo, just nu saknar jag en fil som gör så att jag kan sätta upp en 5.2 server över Internet, programmet heter lan_forwarder eller liknade, skall kunna laddas hem ifrån http://www.langames.net, men derat ftp har varit nere ett bra tag nu. är det nån som har den, så kan den personen gärna höra av sig, för jag är desperat över det programmet...
August 28, 2001
2 Guest(s)