Counterstrike|Page 4|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Counterstrike
Vamp
Member
Medlem
Forum Posts: 2675
sp_UserOfflineSmall Offline
649990
June 21, 2004 - 1:00 pm
sp_Permalink sp_Print

x-per wrote: [quote=taffiz][quote=ViU]Counter-Strike är det populäraste (mest spelade) onlinespelet, det är fakta.

Dock inte det bästa/roligaste spelet. Inte för att du har sagt det men jag ville bara få det klart =).

Det är la upp till var och en att bestämma....... 8)

Jo, smaken är som baken wink

Akatosh
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1970
654006
June 25, 2004 - 11:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Eh, jag personligen tycker att counterstrike är ett enda stort mög som förstört halflife (som jag gillade, väntar med spänning på HL2). Dock så spelar jag Forgotten Hope modden till BF1942 till död och förbannelse så jag kanske är jävig 😉

Men en av mina polare har vansinnigt kul med counterstrike för enligt honom så har han inte tålamodet att tex trycka bland några träd i några minuter med en pansarvärnspjäs vaktandes en bro utan att det kommer fiender, utan det ska vara action från start till slut.

Själv fick jag nästan hjärnblödning av att se honom spela, det handlade nästan uteslutande om att trycka på "hopp"-knappen samtidigt som man försöker pricka den andres huvud, såg ut som nån sorts bögig balettdans, visst det finns balettdansöser i BF1942 men min starka misstanke är att dom har spelat CS för enligt honom så "gör man så, annars dör man" och så avslutar han med " det är ju väldigt realistiskt" och när jag påpekar efter en stund att alla vapnen verkar vara spegelvända-måste vara nån felprogrammering- så säger han att jag ska vara tyst.

p4zz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 548
654156
June 26, 2004 - 11:07 am
sp_Permalink sp_Print

Counterstrike var roligt förut. Men sedan kom alla töntar, fjortisar och y0y0 typer.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 343
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL