December 7, 2003
ok en liten dum fråga bara men varför fick inte phiber fråga vart man kunde hitta en crack... bara för man använder crack behöver man inte ha tankat spelet... Man kan ju tycka det e jobbigt att sätta in cdn varje jävla gång man ska spela det... mycket lättar om man bara kan tycka "start" 🙄 och om man har köpt spelat tycker jag man fan ska få cracka det om man vill!
EDIT: Syftar på den tråd https://www.nordichardware.se/.....hp?t=69722
December 29, 2000
February 13, 2003
DeDeath wrote: ok en liten dum fråga bara men varför fick inte phiber fråga vart man kunde hitta en crack... bara för man använder crack behöver man inte ha tankat spelet... Man kan ju tycka det e jobbigt att sätta in cdn varje j**la gång man ska spela det... mycket lättar om man bara kan tycka "start" 🙄 och om man har köpt spelat tycker jag man fan ska få cracka det om man vill!
EDIT: Syftar på den tråd https://www.nordichardware.se/.....hp?t=69722
håller med helt och fullt, mycket smidigare med en "no cd crack" även till org.spel, för då slipper man ju leta på skivan om man byter spel ofta.
MEN, detta kan ju lätt misstolkas på detta forum, och här får vi ju inte snacka om sånt :bgrin:
finns ju så många andra forum att diskutera sån på 🙄
July 18, 2001
bloodman wrote: men fattar alla trögt eller ? det är förbjudet att snacka om cracks här, vill ni det finns det forum för detta.
Å du ä colle redi lr ?? 😮
precis som han så så är det för f*n itne wares om han har orginalskivan å vill ha en nocd crack det är itne förbjudet. är ju fan det mest irriterande som finns å behöva sätta i skivan varenda gång man ska spela.
February 13, 2003
September 8, 2003
Det är olagligt att använda cracks även till orginal spel.
Man får inte modifiera spelet på något sätt utan upphovsmannens rätt.
och man modifierar ju det på ett sätt om man använder t.ex: no-cd crack eller liknande.
visst jag håller med att jobbigt om man spelar mycket och man har 15olika CD/Spel som man lirar 😉
men är man så korkad som man lirar 15 olika spel så får man ju stå ut med att stoppa i cd-skivorna 😉
1 Guest(s)