March 31, 2003
Ok nu skiter vi i vad ni tycker :bgrin:
đ
Har jag gjort rÀtt ?
January 20, 2003
kutlo wrote: Ok nu skiter vi i vad ni tycker :bgrin:
đHar jag gjort rĂ€tt ?
du fÄr ju skriva in lokala ip't (192.168.0.x) till vilken portarna ska dirigeras...
February 2, 2003
April 23, 2003
Nej det Àr fel, det Àr inte ens alla portar!
LÀgg in pÄ virtual server det man ska öppna!
http://steampowered.com/index......5,97731900
The following ports must be "open":
UDP 1200
UDP 27000 to 27015 inclusive
TCP 27030 to 27039 inclusive
AlltsÄ, dÄ man inte kan vÀlja UDP/TCP i din router (vad jag tror iaf?) sÄ Àr det bara att öppna:
1200 och 27000-27039!
Skriv in ip pÄ den datorn dÀr servern ska vara och sen Àr det förmodligen klart.. du kanske ocksÄ mÄste vÀlja "Activate" och "Always", har liknande dlink.
Det ska vara allt đ
October 22, 2002
finns det inget sÀtt att lösa den hÀr d-link skiten, blir sÄ sur..
KAN MAN INTE BARA ĂPPNA alla portar? mĂ„ste man skriva in allting?
jag köpte en likadan d-link, efter ca 1 vecka sÄlde jag den pÄgrund av att jag inte kunde klara av att öppna port grejen, men detta var för 2 Är sen va fan..
February 1, 2004
kutlo wrote: Vilka portar anvÀnder sig counter-strike av ? Har försökt att köra DMZ men folk kan forfarande inte komma in pÄ min server.
Tacksam för hjÀlp.
đ
Haha...Ser alla komma med deras finurliga svar och guider om hur du ska öppna och fÄ det att funka.
Men svaret pÄ din frÄga Àr att det rÀcker att skriva in: sv_lan 0 istÀllet för 1 i consolen.
SĂ„ funkar det!
Trust me.
March 31, 2003
StarCraft wrote: [quote=kutlo]Vilka portar anvÀnder sig counter-strike av ? Har försökt att köra DMZ men folk kan forfarande inte komma in pÄ min server.
Tacksam för hjÀlp.
đ
Haha...Ser alla komma med deras finurliga svar och guider om hur du ska öppna och fÄ det att funka.
Men svaret pÄ din frÄga Àr att det rÀcker att skriva in: sv_lan 0 istÀllet för 1 i consolen.
SĂ„ funkar det!
Trust me.
Jo det behövdes ocksĂ„ đ
2 Guest(s)