December 6, 2001
Hejsan! tänckte starta en omröstning för första gången frågan är om ni tror att en kille fuskar (haxxar) på C.S. Här nedan kan nu läsa lite fakta så ni har nått att rösta utifrån.
Det är en kille ja känner innan har vi varit lika bra ungefär.. men nu de senaste månaderna har han dragit ifrån oss alla rejält! nu när vi kör är det inte ovanligt att han ligger 37 7 i score fast vi kör 2vs1 alltså från att vi varit nästan lika bra så har han blivit så superbra å de har gått mycket fort.. å han är bra på alla vapen typ. Vi har kört cs ungefär lika länge. Och vi som spelade mot honom 2vs1 är personer som spelat cs lika länge som han (1år kanske lite mer) och kört ungefär lika mycket som honom kanske lite mindre.
flera personer på nätet har anklagat honom + vi...
hur ändrar man omröstningens namn råkade ju skriva fel
Omröstningen är borttagen. Funktionen är till för seriösa omröstningar som är till glädje för många läsare. / Iceman
January 22, 2003
CS frågor anvisas till http://www.counter-strike.nu .....
BTW: spela in han på hltv och titta...
December 31, 2002
Hur f*n ska man kunna avgöra det utan att stå bakom honom IRL och titta på när han spelar mot er?
Iom att ni inte spelat alltför länge så kan han ju utvecklats mkt på kort tid om han spelat mkt. Övning ger färdighet.
Egentligen bryr jag mig inte om sådana här fjanterier men jag vill påpeka att det är en väldigt konstig omröstning. Hur ska vi kunna ta ställning till detta även om vi fått din (partiska?) beskrivning av situationen.
Till sist vill jag avsluta med ett motto du kan säga till honom:
"Att fuska i CS är som att fejka orgasm när man runka"
1 Guest(s)