June 30, 2001
On 2001-12-06 19:54, Tobbe___86 wrote:
vad står cs för???
jag har aldrig spelat cs...
det är säkert skit bra!!!
alla pratar om det...
Du måste vara den mest obildade person i världen när det gäller datorspel. Cs står för Counter-Strike och är en mod till Half Life. Cs är säkert tidernas mest spelade multiplayerspel
April 2, 2001
September 14, 2001
On 2001-12-06 21:06, -=Andreas=- wrote:
Cs är säkert tidernas mest spelade multiplayerspel
Och då tänker du på titlar som StarCraft, Quake och Everquest mf.?
Counter-Strike Har spelats betydligt mer än Quake...om du tänker efter så har CS varit överlägset största ->FPS<- spelet i världen typ 1-1,5 år. men jag tror nu att mud och sånt e större...men Counter-strike e klart det största FPS spelet.
July 22, 2001
Counter-Strike Har spelats betydligt mer än Quake...om du tänker efter så har CS varit överlägset största ->FPS<- spelet i världen typ 1-1,5 år. men jag tror nu att mud och sånt e större...men Counter-strike e klart det största FPS spelet.
Om DU tänker efter lite så har Quake varit bland världens största FPS-spel sen det kom ut 1996. Och CS då? 1 år säger du. Fint, då har Quake varit överlägset mest spelat i cirkus 5-6 år då. Ja hur är det med matten?
Nuförtiden spelas det väl mest CS, men det kan man ju skylla på att världen degenereras allt mera
January 21, 2002
CS är bäst i hela värden har du half-life
i såna fall go in på http://www.counter-strike.net
December 25, 2000
On 2002-01-27 10:39, (mannen) wrote:
CS är bäst i hela värden har du half-life
i såna fall go in på http://www.counter-strike.net
man ser ju vilka som spelar det skitspelet iaf, världen heter den nog...
February 13, 2002
Men AHHH CS står för counter strike som typ alla har skrivit quake var det största nätspelet till ungefär 2000 Då Counter-Strike började bli mer och mer känt. CS Behöver mer "KRAV" på datorn men quake 3 kan du spela på det mesta datorer utan problem...Men Counter-Strike är ett måste för dom som vill ha roligt på nätterna ;=) annars så tycker jag wolfenstein är ett himla kul spel om man LANAR minst 10 pers. Men jag rekommenderar Counter-Strike...
1 Guest(s)