March 25, 2002
För h*****e, har ni svårt att säga jag tycker??
Någon TYCKER att Q3 e bäst, en annan att CS är det. Ingen kan någonsin BESTÄMMA vad som är roligast, är det så svårt att förstå? Att säga att CS är världens mest spelade FPS-spel stämmer kanskse, men med statistik kan man bevisa vad som helst.
Jag spelar abssolut mest CS, men fraggar loss lite på Q3 ibland
May 11, 2005
On 2002-04-11 22:40, fetzo wrote:
För h*****e, har ni svårt att säga jag tycker??Någon TYCKER att Q3 e bäst, en annan att CS är det. Ingen kan någonsin BESTÄMMA vad som är roligast, är det så svårt att förstå?
ingen kan bestämma vad någon annan ska tycka själv så tycker jag spel som Q3 och UT e helt klart bättre än cs!
July 20, 2001
January 30, 2002
On 2002-04-26 00:10, Secret Babushka wrote:
har ngn tänkt på att killen kanske skojar med er!
j**la idioter lol=)
Inte alltid så lätt att veta vad olika förkortningar står för o dessutom kanske han inte spelar så mycket... Har själv inte spelat cs, äger dock Half-Life men har knappt spelat det ngt (vet inte varför?!).
Spelar mest RTCW.
October 27, 2001
Jag vill bara informera:
Om man skulle jämföra procent satsen cheaters inom CS och Q3 tror jag det skulle vara hyffsat jämt...
I Q3 är man bara för blåögd för att tro att någon fuskar, där kutar man runt o lägger inte ner så mkt tankar på varje gib. I counter-strike syns cheatsen mkt tydligare.
1 Guest(s)