April 1, 2002
”Glöm inte att ha kul! Det är ju ändå bara ett spel”
Jag har spelat mycket public på senare tid och upptäckt att folk är för taskiga mot varandra, detta gör mig mycket arg.
Om vi ska kunna utveckla spelet så måste vi stötta de som är lite mindre bra och ge de beröm istället för att klaga och kalla folk olika saker tycker du en är en n00b eller stats tant så tala inte om detta för honom/ henne de vill inte veta det och inte vi heller, TACK.
Vi ska heller inte fusk anklaga de som är bättre än oss. Detta gör mig ännu argare, det kommer alltid finnas folk som är bättre än dig kvittar vilken sport du håller på med istället för att säga j**la ”cheater” eller försöka vota ut dessa. Se de istället som en förebild för dig. Som ett mål att bli lika bra som han/hon.
Genom dessa enkla små knep så kan vi göra public roligt för alla. Så folk slipper få massa skit bara för de är lite sämre/bättre än vissa andra. Vi vill väl ha lite spontan lir man sitter med polarna en fredag kväll och vet inte vad man ska göra så drar man in på en public server och lirar lite för skojs skulle det är väl så vi vill ha det eller? Man kan jämföra det med fotboll på sommaren man samlar ihop ett par polare och drar ner till gräsplanen och lirar lite.
Och ännu en gång
GLÖM INTE HA KUL DET ÄR JU TROTS ALLT BARA ETT SPEL FÖRSÖK NU BÄTTRE ER SÅ FÅR VI ALLA EN TREVLIGARE SITUATION PÅ VÅRA SERVRAR TACK 😀
KOMMENTERA GÄRNA 😀
OVER AND OUT PRESARIO 😀
December 15, 2001
Denna tråd borde nog ligga i spel, men jag skriver ändå:
OK... CS 1.4... Specca i 1:a person -> se hur folk siktar -> lätt att upptäcka aimbot/wallhack... 3:e person är ju lite... oöverskådligt
Speedhack är ju inte så svårt att upptäcka, speciellt om man tar upp kniven och svoschar förbi sina medspelare(tyskar blir mkt fundersamma och följer efter min kompis...och skriker i voicen 😛 )
Sen tycker jag att man borde kunna "requesta" ett screenshot från en person när som helst, och visa det på egen skärm typ i en liten ruta... Självfallet ska man bara kunna ta en bild i minuten eller nåt...
Och nej!, jag cheater inte... Iofs har jag kört mot botar, bara för att testa, och en gång på lan mot en annan kille som oxå cheata 😛
Jag har nämligen lagt av med CS, då jag är less på det =/
Hmm...
San kan ju alltid Gooseman ta arslet ur vagnen och fixa till koden... Vafan... Alla andra modar, förutom CS, funkar perfekt... Plus att de laddar c:a 2-3ggr snabbare
Prova bara att starta en HL server... Ni komma bli förvånade!
2 Guest(s)