November 4, 2002
Mitt CS har fått fnatt.
Jag kan inte springa och skjuta samtidigt. Men står jag stilla så är det inga problem att röra siktet. Detta är väldigt störande. jag har installerat om mus, tangentbord drivisarna men det har inte hjälpt.
Jag ska lira seriösa klanmatcher om hela helgen och behöver hjälp fort!!!
Tack på förhand![/b]
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
December 31, 2002
Jag fick ett liknande fel en gång vill jag minnas. Då berodde det på att jag av misstag (hur man nu kan göra ett sånt misstag) ställt in spelet att köra i Direct3D istället för OpenGL, och som alla vet är inte Voodoo3 bäst på Direct3D. Det här var nu ett tag sen. Jag har också för mig att det fanns något form av kommando man fördelaktligen kunde placera i autoexec.cfg som avhjälpte problemet. Flip-nånting-mus-nånting eller nåt liknande. Det är inte samma sak som invert mouse så att det blir flygplansstuk på styrningen.
December 5, 2002
GeneSiS wrote: Mitt CS har fått fnatt.
Jag kan inte springa och skjuta samtidigt. Men står jag stilla så är det inga problem att röra siktet. Detta är väldigt störande. jag har installerat om mus, tangentbord drivisarna men det har inte hjälpt.
Tack på förhand![/b]
Installera om CS/Hela HL...
Om du kör trådlöst, släng skiten... Kör med sladd :-)) Ingen fördröjning...
May 31, 2001
DiZi wrote: [quote=GeneSiS]Mitt CS har fått fnatt.
Tack på förhand![/b]
*Du har tydligen inte kört med bluetooth!!! Det rockar sten! (fast kostar en del)
December 5, 2002
Deimoz wrote: [quote=DiZi][quote=GeneSiS]Mitt CS har fått fnatt.
Tack på förhand![/b]
*Du har tydligen inte kört med bluetooth!!! Det rockar sten! (fast kostar en del)
Kabel räcker för mig 😛
1 Guest(s)