June 27, 2001
Jontez wrote: E det någon (förutom jag) som e me i JAPS (Japanese Assassins Pumped On Speed)här? Eller e det någon som e me i någon anna toppclan?? Kul och veta om det finns några fler bra Cs spelare här (förutom jag)
hmm så som jag tolkar ditt är att du är med i en topp clan
har dock aldrig hörtalas om er..
vad ligger ni på cb?
vilka bra klaner har ni tagit?
October 27, 2001
Jag spelar CS men är inte överdrivet bra, eller, det beror väl på vad man jämför med.
Jag orkar inte med klaner längre, så då e de public som gäller, men att hoppa in på nån public server där alla precis har börjat lira cs o skiter i taktik, bomba, defusa o.s.v. är ju lagom roligt. Telenordia invite e då savannen i det jobbiga noob träsket 😉 (smygreklam)
October 22, 2001
Har iaf varit sponsrad av samma cafe som NiP med en av mina gamla och nu nerlagda CS clan 😉 Fast de är klart vi var ljusår från NiP grabbarna, konstigt va hehe.... Men vi spelade på CB bara i 1 månad typ men klättra upp till 17 plats. Sen blev vi less och la ner =(
Edit stället i fråga var Cafe 9 btw ifall någn undrade.
January 15, 2002
TiNo wrote: [quote=Jontez]E det någon (förutom jag) som e me i JAPS (Japanese Assassins Pumped On Speed)här? Eller e det någon som e me i någon anna toppclan?? Kul och veta om det finns några fler bra Cs spelare här (förutom jag)
hmm så som jag tolkar ditt är att du är med i en topp clan
har dock aldrig hörtalas om er..
vad ligger ni på cb?
vilka bra klaner har ni tagit?
*OBS!Nu e det många som kommer att bli upprörda!OBS!*
JAPS är inte med på cb för att vi är en fusk clan. Vi spelar inte mot icke-fuskare, för att vi e medvetna om att det förstör spelet. Men vi spelar clan matcher mot andra fusk claner och då e vi en av dom bästa clanerna.
Kom INTE och säg att jag förstör spelet osv, för vi spelar ju bara mot andra fuskare som e me på att spela med fusk. Besök gärna våran hemsida http://www.japsclan.com/index.html
January 15, 2002
Jag orkar inte förklara riktigt, men man gör egna "vecs". Alltså sikten. Och den som har gjort bäst sikte e den bästa kan man säga. Det är väldigt svårt att görs sikten. Varje siffra har stor betydelse. Så här kan ett sikte se ut.
//Yens HeadShoT OnLY
alias YenHS "avadd 0 21.67 8.27 2.2; avadd 0 22.78 8.26 2.5; avadd 0 22.83 8.31 2.7"
alias YenHS2 "avadd 0 22.43 6.24 3.2; avadd 0 19.35 5.57 3.4; avadd 0 19.76 4.46 3.7"
alias YenHS3 "avadd 1 24.4 1.07 2.64; avadd 1 24.8 1.08 2.72; avadd 0 24.2 1.13 2.77"
alias YenHeadshot "avclear;yenhs;yenhs2;yenhs3;#say Yens HeaDSh0T VeC L04d3d; txt YeNs HeaDsh0T V3C"
2 Guest(s)