October 22, 2001
Minde spidning med dämpare men samtidigt gör den mindre skada. Finns att läsa på CS hemsida. Jag tror de som gjort spelet har rätt när de säger så. Har testat skjuta på avstånd med och utan dämpare skurar för att kolla detta när dämparen kom samt skjutit på en kompis när vi lana och har kommit fram till exakt samma sak, konstigt vore det annars
October 22, 2001
Ok jag har spelat sedan beta 1 CS och då fanns de typ bara servrar i USA så de är ett tag sedan. I beta 1 och tills de tog bort zoomen plus möjligheten att ta av ljudämparen så tog man mycket stryk av m4. Men sedan man kunde ta bort ljuddämparen så tar man mindre stryk med den på. LÄS PÅ CS HEMSIDA SÅ FÅR NI VÄL SE ATT DE SOM HAR GJORT SPELET SÄGER SÅ OXÅ! Sen har jag redan testat att skjuta på LAN med alla vapen på alla sätt för att se skadeverkan, vi gjorde det med sista clanen jag var med i för att se bästa vapen för olika ändamål.
January 11, 2002
STAL HAR PRECIS RÄTT:::::::
http://csnation.counter-strike.....csn#rifles
M4A1 Carbine with Silencer (Counter-Terrorists Only)
Manufacturer: Colt
Cost: $3100
Ammo Per Clip/Ammo Held in Weapon: 30 rounds
Max Reserved Ammo: 90 Rounds
Special Weapon Function: Attach/Detach Silencer
Power: High
Range: Medium
Accuracy: Medium
Ammo: 5.56mm slugs (30-round mags)
Reload speed: Medium
Cyclic rate: High
Overview: One of the most versatile guns in CS, you'll find yourself using this a lot. It's stealthy, semi-accurate, and packs quite a punch. The silencer is optional, but does decrease damage. The pay off, of course, is that you're basically inaudible from a distance.
FATTA "THE SILENCER IS OPTIONAL, BUT DOES DECREASE DAMAGE"
November 29, 2001
Jag har spelat sen beta 4 och jag VET också att den gör mindre skada med ljuddämpare nu för tiden. Jag är dock inte så säker på om den blir mer pricksäker med dämpare på, jag får kolla om det står nåt på counter-strike.net, kör själv nästan alltid utan dämpare och har inte upplevt att den är mindre pricksäker. Man undrar ju vad de tänkte när de gjorde m4an från början, typ "nu gör vi ett vapen som gör bra med skada, är helt tyst och har kikarsikte, det kommer att dominera de andra vapnen totalt och så ger vi det bara till CTs...". Inte så smart, fast nu när de har tagit bort kikarsiktet så är det bra mycket sämre...
[ Detta Inlägg ändrades av: Meffo den 2002-02-15 09:02 ]
November 29, 2001
Det står på cs-nation att m4an är mer pricksäker med dämpare, men om man har bra aim så är det onödigt att sätta på den, fast å andra sidan så står det på samma sida att scouten inte är lika pricksäker som awpn...
[ Detta Inlägg ändrades av: Meffo den 2002-02-15 09:13 ]
1 Guest(s)