August 10, 2001
Iom att CS 1.6 kommit ut och därmed införandet av Steam så lägger jag ner CS en gång för alla. Jag tycker det är mycket tråkigt att det har blivit helt omöjligt att ens få igång CS. En era har verkligen gått i graven iom detta!
Jag kan inte ens ändra upplösning i CS länge utan att hela datorn fryser sig! Har försökt många många gånger men hur jag än gör kan jag inte starta upp skiten utan att datorn låser sig till 100 %! Nej jag har nu försökt för sista gången! Hoppas att det kommer något annat spel i framtiden som kan mäta sig med de äldre versionerna av CS i form av spelglädjen och beroendeframkallningsgraden!
January 23, 2003
känner ungefär samma sak, har gått över till WarCraft III: The Frozen Throne och Raven Shield, men spelar fortfarande lite 1.6, för att ändra upplösning måste du btw starta Half-Life å sen byta upplösning där, mitt CS 1.6 hänger sig också ifall jag klickar på Options.
January 26, 2003
humm, allting är bättre på 1.6...
snyggare banor, buyscriptet mkt bättre, fixat TAB-buggen, galil e skön, 3d-modellerade vapen, friends funktionen... listan är lång. Det är helt enkelt alla noobs som inte kan fixa till så steam funkar ordentligt, tycker synd om er 🙁
CS AEGER! (inte public det suger!)
September 8, 2003
Cyberhawk wrote: humm, allting är bättre på 1.6...
snyggare banor, buyscriptet mkt bättre, fixat TAB-buggen, galil e skön, 3d-modellerade vapen, friends funktionen... listan är lång. Det är helt enkelt alla noobs som inte kan fixa till så steam funkar ordentligt, tycker synd om er 🙁
CS AEGER! (inte public det suger!)
kanske stämmer, men det är ju långt ifrån samma spel känsla som CS 1.5 och tidigare..
September 8, 2003
September 30, 2003
September 1, 2002
carlberg wrote: A lägg ner CS och upptäck alla underbara onlinespel som finns. EverQuest, Anarchy Online, Never Winternights, Diablo 2 (det håller faktist fortfarande) m.m.
Dessa kan knappast sägas vara alternativ till Counter-Strike, då de inte ens är inom samma spelgengre.
Däremot är BattleField 1942, Raven Shield (aldrig spelat), Q3 Urban Terror (mkt likt CS i spelupplägg), Halo, UnrealTournament 2003 och Wolfenstein Enemy Territory bra alternativ till Counter-Strike.
January 15, 2002
Pingen wrote: [quote=Jontez]Jag har i princip slutat. Jag fuskar ner alla serverar jag hittar för att jag hatar spelet så mycket. Har ingen lust ju nu att åka på något stort LAN, för där är det oftast bara CS som gäller.....
Det är såna som du som borde bli key-bannade. Fjolla 👿
äää, vem bryr sig egentligen? Det är ju as tråkigt. Har nu insett vad det är jag lägger ner tid på (spelade 1 timme idag) och det var ju bara sååååå tråkigt! Men utan fusk hade det varit sämre 🙄
January 15, 2002
brange wrote: [quote=Jontez]Jag har i princip slutat. Jag fuskar ner alla serverar jag hittar för att jag hatar spelet så mycket. Har ingen lust ju nu att åka på något stort LAN, för där är det oftast bara CS som gäller.....
men det var ju jevligt moget.
hur gammal är du ?
15, hur gammal är själv?? 😮
September 1, 2002
Jontez wrote: Jag har i princip slutat. Jag fuskar ner alla serverar jag hittar för att jag hatar spelet så mycket. Har ingen lust ju nu att åka på något stort LAN, för där är det oftast bara CS som gäller.....
Så du tycker det är ett bra och moraliskt riktigt beteende, det du håller på med?
Om du skulle gå på bio och se en film som du tycker är bra, och jag (som inte gillar filmen) skulle komma och ställa mig framför dig och skrika i en megafon så du inte ser eller hör något, dvs du inte kan njuta av filmen, skulle du tycka att mitt beteende var försvarbart?
2 Guest(s)