June 21, 2001
Tjääääääna
Jo jag har problem det e så att man alltid har pistolen på siffran 2 och kniven på siffran 3 på tangenbordet coh jag skulle vilja byta på dessa så att det blir tvärtom eftersom jag alltid tar upp kniven istället för pistolen och tvärtom......Hur byter jag det ? Många har sagt jag behöver script.....men vad tror ni ?
August 15, 2001
Precis!!
Alla vapen m.m. ligger ju på knapparna 1-5 (tror jag)
när man tar på config så står det ju 1=primary 2=secondery 3=flash 4=HE 5=smoke
Det är ju bara att välja och vraka!!
On 2001-09-02 20:07, Noby wrote:
TjäääääänaJo jag har problem det e så att man alltid har pistolen på siffran 2 och kniven på siffran 3 på tangenbordet coh jag skulle vilja byta på dessa så att det blir tvärtom eftersom jag alltid tar upp kniven istället för pistolen och tvärtom......Hur byter jag det ? Många har sagt jag behöver script.....men vad tror ni ?
SHIT - ever heard of scrollen - it changed my life - cant live without it - it got fucked up one night - and i cryed like a baby - so Gud himself had to come down and fix it - or maybe it was just the computerman
June 21, 2001
On 2001-09-02 22:54, MacDaddy wrote:
TjäääääänaJo jag har problem det e så att man alltid har pistolen på siffran 2 och kniven på siffran 3 på tangenbordet coh jag skulle vilja byta på dessa så att det blir tvärtom eftersom jag alltid tar upp kniven istället för pistolen och tvärtom......Hur byter jag det ? Många har sagt jag behöver script.....men vad tror ni ?
SHIT - ever heard of scrollen - it changed my life - cant live without it - it got fucked up one night - and i cryed like a baby - so Gud himself had to come down and fix it - or maybe it was just the computerman
Ehhhh vad klappar du om nu då? :up:
August 8, 2001
bind 3 slot2
bind 2 slot3
August 8, 2001
On 2001-09-03 15:07, Roughack wrote:
dumt att gå in i controlls och ändra knapparna där.... kolla vad knapparna 0-9 är bindade tilldu kan även skriva
bind 3 slot2
bind 2 slot3
i consollen
om du skriver "bind x" iconsolen så får du annars veta vad knappen x är bunden till.
1 Guest(s)