CS idagläget.|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
CS idagläget.
Waco
Member
Medlem
Forum Posts: 2422
sp_UserOfflineSmall Offline
1
December 6, 2001 - 9:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Vad tycker ni om cs som det är idag. Själv så tycker jag att det är för lätt att spela. Det behövs inga skills för att ska kunna lira CS. Man kan kalla alla n00b. Sen så kallar alla allt folk som är bra för cheater. Själv så är man inte för att skryta men jag är itne dålig och jag är definitivt ingen n00b jag har lirat CS sen det kom och det är ganska mycket längre än dom andra. Jag var inne på en server igår tror jag att det var och då var det en kille som vart anklagad för fusk. Han hade 6kills och 4 death. jag säger det igen 6-4 i stats det är ju fan patetiskt att man kan säga att nån fuskar med dom statsen. Sånna tycker jag är n000000000000b som fan !!! jag blir så j**la sur på dom som håller på och ska rösta ut folk för att dom får in några hs. FY FAN säger jag bara!!!!

Lindbergh
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 243
116920
December 6, 2001 - 10:17 pm
sp_Permalink sp_Print

Det är rätt enkelt att lira pub

men om du lirar Clan Matcher mot bra claner är det inte så lätt som du tror...

Tratten[DEI]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 626
116968
December 7, 2001 - 3:39 am
sp_Permalink sp_Print

du måste helt enkelt hitta en bra server, jag håller mig på 2 olika serverar, du som har spelat så länge borde hittat en bra srever utan lamers som tror att alla fuskar....vilket dom inte har helt fel i.....

[Molotov]
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1472
117010
December 7, 2001 - 9:35 am
sp_Permalink sp_Print

Förstår inte va folk menar, det behövs inga skills för att spela CS ?

är man duktig e inte det skills så fall?
visst kan en nybörjare råka träffa någrai huvet men det e ju det som e meningen att spelet ska vara lite realistiskt.
en nybörjare klarar sig ändå inte bäst i längden än en som har spelat länge och är bra.

Detta med fusk så tycker jag det förstört cs communityn totalt.

Waco
Member
Medlem
117227
December 7, 2001 - 4:37 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2001-12-07 10:35, [Molotov] wrote:
Förstår inte va folk menar, det behövs inga skills för att spela CS ?

är man duktig e inte det skills så fall?
visst kan en nybörjare råka träffa någrai huvet men det e ju det som e meningen att spelet ska vara lite realistiskt.
en nybörjare klarar sig ändå inte bäst i längden än en som har spelat länge och är bra.

Detta med fusk så tycker jag det förstört cs communityn totalt.

man behöver inga skills i cs om man jämför med andra spel typ q3. I q3 så skulle en killa som lirat en timme inte få en frag mot nån som spelat i en månad. Men i CS så skulle en kills om lirat i en timme kunna få hur mycket frags som helst bara med lite flax. Så det är mindre skills som behövs i CS än i q3 !

Thomas_5
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 660
117447
December 7, 2001 - 11:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Du verkar vara rätt "n00b" själv tycker jag...stats har inget att göra med fusk, vid de flesta tillfällen.
Man kan ha 20-0 utan att fuska, men man kan fuska med 3-6 om man är dålig...
Fan vad roligt det är att ta fuskare och retas hur mycket de suger..då brukar de sticka, så får man lira ifred. smile

Raw
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 545
117478
December 8, 2001 - 12:41 am
sp_Permalink sp_Print

Alla tjatar om stats, fusk, klaner och allting hela tiden! Räcker det inte med att bara spela och ha kul?

Waco
Member
Medlem
117699
December 8, 2001 - 3:49 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2001-12-08 00:20, Thomas wrote:
Du verkar vara rätt "n00b" själv tycker jag...stats har inget att göra med fusk, vid de flesta tillfällen.
Man kan ha 20-0 utan att fuska, men man kan fuska med 3-6 om man är dålig...
Fan vad roligt det är att ta fuskare och retas hur mycket de suger..då brukar de sticka, så får man lira ifred. smile

n00b. Jag är nog minder n00b än sig ska du se. Jag att statsen inte har nått med att göra om man fuskar lr inte. Men om man fuskar och inte har plus stats tycekr jag att man ska lägga ner. För är man så dålig att man inte ens kan spela med fusk så ska man inte spela överhuvudtaget. Då ska man sälja dator och börja med schack lr nått !

ponken
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 90
117705
December 8, 2001 - 3:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag blir anklagad för fusk ungefär 2 ggr per dag.. Och det är förjävligt. Folk börjar rösta på en och så vidare.. Det jag brukar göra är att spela in demo.. Och sedan skicka till dom som sa att jag fuskade.. Då brukar dom hålla käften tillsvidare
Det är bra!

Waco
Member
Medlem
117710
December 8, 2001 - 4:00 pm
sp_Permalink sp_Print

On 2001-12-08 16:56, Ponken wrote:
Jag blir anklagad för fusk ungefär 2 ggr per dag.. Och det är förjävligt. Folk börjar rösta på en och så vidare.. Det jag brukar göra är att spela in demo.. Och sedan skicka till dom som sa att jag fuskade.. Då brukar dom hålla käften tillsvidare
Det är bra!

en till grejj som funkar är att säga att man fuskar. Då brukar dom hålla käften.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 365
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL