August 25, 2001
Ärligt, dessa spel ligger ju mer åt sidan för sport eller vad man ska kalla det. Fan skitkass i Q3 springer man runt som n ån j**la anabolpåverkad polsk städkärring och skjuter hej vilt med en "railgun" som blåser huvudet av alla. Sjukt.
Och sen har vi ju lågvattenmärket när det gäller seriösa spelare, nämligen CS. Detta datorvärldens samlingsställer för alla übernördar som "rular fett på CS". Man måste skjuta folk i 5 sekunder i ryggen för att dom ska dö. Om man inte fetfuskar med aimbot då förstås och får headshot hela tiden. Folk hoppar runt hörn och skjuter en samtidigt, eller klassikern: En terrorist 300 meter bort, headshot, Ak47. Behövs det säga något mer?
Nej.
Day of Defeat däremot är fett apgrymt. Realistiska system såsom kondition, rekyl osv (kom inte med CS cepiga rekylsystem a-la Rainbow 6). Banorna är underbara med bombade byggnader och gömställen. Dessutom så fattar folk i DOD att camping är en taktik och inget annat.
DOD = Taktik & Teamwork
Q3 CS mm = Sport/Fulla med fusk
Usch. Usch. Usch.
Jag skulle sagt nåt mer men jag skiter i det. Hoppas jag får massor av cepiga svar från CS anhängare i 14 års ålderns som nyss startat egen klan och som "rular fett". Tack för mig.
:bgrin:
1 Guest(s)