December 30, 2001
någon som vet hur man scriptar något i CS ?? jag vill ha det så att mitt sikte ändrar färg efter bakgrund typ vid ljusar bakgrund så har siktet en mörkare färg ..... ?? någon ..
och en sak till hur scriptar man så att man bara trycker typ på F5 för att köpa typ kevlar ?? tack i förhand..
December 25, 2000
kommer inte ihåg kommandot eftersom jag inte lirat cs på ett bra tag, gör som dom sade:
http://www.counter-strike.nu
June 10, 2001
On 2002-04-02 20:27, ZenCor wrote:
någon som vet hur man scriptar något i CS ?? jag vill ha det så att mitt sikte ändrar färg efter bakgrund typ vid ljusar bakgrund så har siktet en mörkare färg ..... ?? någon ..
och en sak till hur scriptar man så att man bara trycker typ på F5 för att köpa typ kevlar ?? tack i förhand..
vad jag vet så kan du inte ändra så att siktet ändrar färg som du vill ha det!
men det går att göra så siktet byter färg varje gång du skjuter!
lägg in
;adjustcrosshair (tror det ska vara så annars mellanslag mellan adjust och
crosshair)
jag tror det skall funka!...kan kolla nogare på det sen när jag kommer hem ....
May 23, 2001
Fusk med scripts?
Citat: så du har avslutat din disskusion för länge sedan...ingen verkar ju fatta varför det är fusk med scripts, ni kan verkligen inte lira på samma villkor eller?
burstfire script...varför är det ok att ha ett script där du ALLTID avlossar ett förbestämt belopp av kulor???
buyscript...varför är det ok att DU/NI hinner lubba till andra basen, eller en bra bit på vägen INNAN de andra köpt klart???
för som ni själva vet så har många servrar därute parktiskt taget 0 i köptid, är några trögfattade som inte fattar VARFÖR detta klassas som fusk???
varför får det inte köras i cpl eller större cupper tror ni?
det är såna som ni som förstör bra spel, stick tillbaks till sängkammaren för det är där ni hör hemma!!
Slut citat.
Hämtat från: http://www.counter-strike.nu/p.....38;forum=5
[ Detta Inlägg ändrades av: newbee den 2002-04-03 12:29 ]
March 14, 2002
det finns många sidor med det, ett tips är att du kolla in http://www.counter-strike.info , men tänka på att de flesta script anses som fusk.
August 8, 2001
Scripts är inte fusk.
Aimer script på huvvet ?? nej
Gör script så du ser igenom väggar?? nej
Buyscripts är inte fusk, hur ofta har du inte med dig en köpelista till butiken??
Varför finns freeztime??
Jo för att man ska kunna köpa alla saker innan rundan börjar. Den som har buyscripts gör inget fel genom att använda dem varesig det finns freeztime eller inte.
Tex om man har modem, en sådan person måste nästan ha buyscripts för att hinna köpa vapen och annan utrustning lika snabbt som andra, delvis pga lagg.
Varbeträffande burstscript, du kan väl också bestämma om du vill skjuta ett visst antal skott, genom att klicka X antal ggr på musen. Genom att använda hjärnan kan man ochså räka hur många gånger man tryckt på musen och där med lista ut hur många skott man slängt iväg.
Skript är en hjälp så man kan göra vissa moment lättare, inte ett fusk.
1 Guest(s)