November 8, 2002
Callister wrote: [quote=Blue_Moon_]Köp en själv, du som bruakr skryta om hur rik din pappa är ahaaahahhah
Man kanske behöver bra lina till det ditt kriminella ass
hehe mja lite kriminell är jag nog 😉 så jag kommer å bankar på dig i röven sen när jag har tid.
Stackars johan, som inte har nån "cs server" ahaahaaa töntvarning töntvarning 😀
April 16, 2003
Har du deg men ingen server inte tillräcklig uppkoppling?
kolla här: http://www.swedengames.net
June 17, 2001
Va är detta då? Är det den nyligen unbannade Blue_Moon_ som är i farten igen? hmmm
Marcus, du har inte varit bannad eller varnad tidigare va? Se detta som mildare varning och att jag kommer att ha ögonen på "vissa" från och med nu. När jag letar fel, så hittar jag fel! Det är ett löfte...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 23, 2002
Alex aka NH|WiggeR wrote: Va är detta då? Är det den nyligen unbannade Blue_Moon_ som är i farten igen? hmmm
Marcus, du har inte varit bannad eller varnad tidigare va? Se detta som mildare varning och att jag kommer att ha ögonen på "vissa" från och med nu. När jag letar fel, så hittar jag fel! Det är ett löfte...
Nopp, det har jag inte..
July 27, 2002
macrus wrote: [quote=Alex aka NH|WiggeR]Va är detta då? Är det den nyligen unbannade Blue_Moon_ som är i farten igen? hmmm
Nopp, det har jag inte..
Så aegda.
Tack för hjälpen Alex :cy:
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=macrus]Haha, så du ändrade jag har redan hunnit skicka det du skrev innan.
"Just det så håll käften din tröga j**la idiot"
Och jag har även quote på der hela och skickat det till Wigger.
Kul då.
GL HF med det du nu försöker göra.
Fjortis fjolla. 😛
Försöker göra vad? Är du inte man nog att erkänna vad du skrev innan du ändrade.
Jag tror dem kan kolla upp varenda litet inlägg som skrivits på NH och tror dem kommer göra det så det kommer fram hur som helst.
Ja du är ju mer "fjortis fjolla" än vad jag är iaf..
July 27, 2002
macrus wrote: [quote=Callister][quote=macrus]Haha, så du ändrade jag har redan hunnit skicka det du skrev innan.
Kul då.
Fjortis fjolla. 😛
Försöker göra vad? Är du inte man nog att erkänna vad du skrev innan du ändrade.
Jag tror dem kan kolla upp varenda litet inlägg som skrivits på NH och tror dem kommer göra det så det kommer fram hur som helst.
Har redan snackat med Wigger..
Din msn namn gör ju inte dig till fjortis, nää! 🙄
June 23, 2002
Callister wrote: [quote=macrus][quote=Callister][quote=macrus]Haha, så du ändrade jag har redan hunnit skicka det du skrev innan.
Kul då.
Fjortis fjolla. 😛
Har redan snackat med Wigger..
Din msn namn gör ju inte dig till fjortis, nää! 🙄
"larsson. - nåt olika hela tiden oftast citat från låtar"
Då ska vi väl inte prata om hur dig uppför dig hur mkt fjortis du är orkar inte diskutera med folk som kallar alla andra fjortis för dem inte har något bättre att säga...
Och om NH inte gör nåt åt det påhoppet från din sida som du ändrade så har ju NH sjunkit i nivår många grader, vilket jag alltid tyckt varit ett bra forum med admins osv.
Aja får väl se om wigger svarar på mitt pm eller inte. Och den här tråden är rejält offtopic kanske dags att låsa?
July 27, 2002
PaiN wrote: Skärp er.
Callister, jag tror inte att det finns någon som har en cs-server på en 10mbit lina som inte använder den. Antingen får du försöka prata in dig med någon på irc eller övertala någon som du redan känner. 🙂
Finns många, vet lite admins på cpl och wcg som har typ 50-60 servers som bara står.. Men dom e svåra att få tag på :bgrin:
2 Guest(s)