March 14, 2004
FireStorm wrote: jag tycker man tappade hela styrkänslan med cs:s. får hoppas dom fixar det. ju snabbare jag drar musen destå saktare rör sig siktet
Har inte spelat det, men har dom verkligen gjort det? Fan va sur jag blir då... Jag spelar cs ibland för känslan, jag hoppades verkligen på att CS:S bara skulle ha updaterad Grafik och något bättre fysik. :arg:
March 14, 2004
NiCKE^ wrote: Dom har gjort om colten så den ser ut som ett softair gun vilket är väldigt DÅÅÅLIGT!! Aja körde en prov runda och fick 23-7, dugligt iaf 😀 har runt 80 i fps med 9800XT...
OMG!! Är dom dumma lr... Jaja, blir nog lätt för mig, är ju född elajt 😀 Får spöa alla när dom e noobiga i början 8)
December 31, 2001
ocz wrote: [quote=NiCKE^]Dom har gjort om colten så den ser ut som ett softair gun vilket är väldigt DÅÅÅLIGT!! Aja körde en prov runda och fick 23-7, dugligt iaf 😀 har runt 80 i fps med 9800XT...
OMG!! Är dom dumma lr... Jaja, blir nog lätt för mig, är ju född elajt 😀 Får spöa alla när dom e noobiga i början 8)
Jag fick storspö i betan. Hela kännslan är borta så jag kunde då fanimej inte spela för ett öre, känndes som ett annat spel.
Kan du säga att jag inte brukar få däng i CZ 🙂
February 1, 2002
Death On Wings wrote: [quote=ocz][quote=NiCKE^]Dom har gjort om colten så den ser ut som ett softair gun vilket är väldigt DÅÅÅLIGT!! Aja körde en prov runda och fick 23-7, dugligt iaf 😀 har runt 80 i fps med 9800XT...
Jag fick storspö i betan. Hela känslan är borta så jag kunde då fanimej inte spela för ett öre, känndes som ett annat spel.
Kan du säga att jag inte brukar få däng i CZ 🙂
fan, det va ju bara det som va bra i cs 🙁
September 7, 2003
ja,, som ni sa längre upp i tråden,, man ser inte vart skotten hamnar, hoppas dom tar bort den där lilla efterblivningen när man duckar o sen ska ställa sig upp,,samt om man springer in i en tunna så ska man inte studsa tillbaka :S,, lite för krävande om jag får tycka till
2 Guest(s)