October 28, 2002
Det är bara alla nybörjare som anklagar folk för fusk (nu är ju 80% av alla CS spelare 11åriga nybörjare och med en attityd utan dess like man iaf..), erfarna spelare kan känna igen en riktig fuskare på mils avstånd...
Lira inte public om du ska lira cs (så länge det inte är gamers.nu eller lösenordsskyddade invite srvrs...) PCW har sina stunder, men går inte upp mot en seriös bf1942 pcw.
CS håller på att dö, det var kul så länge det varade..
Jag spelar kanske 1h/dag max, men det är i omgångar om 10-15 minuter...
October 22, 2001
Hauk wrote: CS håller på att dö, det var kul så länge det varade..
Jag spelar kanske 1h/dag max, men det är i omgångar om 10-15 minuter...
Hur kan man säga att världens utan konkurens största online spel håller på att dö? Jag skulle vilja säga att det är störst ännu, såg statestik att om man la ihop Quake och UT´s alla olika spel så kom man inte nära CS gällandes användare.
Varför är CS störst ännu? Det är lätt, de är action men framför allt så har den en härlig spel känsla som inget spel tar. Grafik, ljud och annat liknande krafs är inte bra men vem behöver det med den spelkänslan. Samt att nu har det börjat etablera sig som sport, CPL, SEL ,osv. Nya spel har ofta bättre grafik, ljud, effekter osv men många av dagens spel är korta i singel (Det var inte HL på sin tid) samt dålig spelkänsla kan inte ens döljas av tex den bländande grafik i UT2003.
Finns många olika sorters spel jag gillar men de som har hängt med mera än 2 år på min HD är just Half Life (mycket pga CS) samt Ultimate Soccer Manager 98.
December 15, 2002
jag spelar CS och jag tycker att det är ett kul spel, och JAG VET att det finns små fjortisar som klagar på att det laggar (fast det inte gör det för det mesta) och klagar på att nån som är bättre sköt dom osv. En del saker som har skrivits på denna tråden stämmer ju faktiskt t ex att alla klagar. jag tror det är så att nån gnällig jävel börjar, också är det nån liten fjortis som tycker att han är cool bara för att han klagar, sen börjar den lille fjortisen också klaga 🙂 man borde ha fattat vid det här laget att alla har olika smak och tycke när det gäller datorspel, och det får man faktiskt tåla 🙂
October 28, 2002
nu snackde jag mjukvara 😉
ta windows t ex... (ja ja JA. det är säkert bättre med linux för att bla bla bla bla...men, erkänn, ni behöver det inte igentligen :D)
December 17, 2002
Hahaha ja cs spelare e ena korkade fanskap 😉
Hehe nä men det e helt enkelt för mycket småungar som "måste" lira det som "alla andra" lirar, det e ju coolt....
Jag håller med dig, det är klagomål hela tiden, alltid samma visa.
T.o.m när man spelar i klassrummet (läraren är blind) så klagar vissa...18 åringar....svårt att tro det dock.
Kan väl också passa på att nämna att jag själv ogillar spelet och har max spelat det 10-15 ggr.
3 Guest(s)