January 23, 2003
joo åldern på communityn är verkligen låg... och man får lika mycket whine var man än spelar... finska, svenska, tyska, franska, engelska servers... men det är i 99% av fallena PUBLIC... spela en klanmatch så ska du få se att det enda du ser av motståndarna är "gl hf" och ifall du äger dom för mycket så kräver dom säkert demo av dig, som du glatt zippar ner och skickar till dem, sen märker de att de var sämre och måste acceptera att de förlorade. 8)
April 13, 2003
jag har lirat cs i 1.5 år.. visst man stör sig så jä*la mycket på alla omogna perosner.. men alla är inte så... som alla lr många vet finns gamers.nu servrnara nu för tiden.. där är det en hög nivå på spelet lixom på beteendet... hur folk är public ändras mycket från server till server =/
April 1, 2001
Jag tillhör också dem som spelar CS, dock inte alls mycket, och aldrig online pga att jag inte har fast lina.
Jag spelar inte mycket dataspel, men det finns ett spel som jag gillar otroligt mycket, och det är just CS. Jag har spelat sen beta 3 så jag har allt vart med ett tag 😀 Jag spelar bara när jag är på LAN partyn, då slipper man mycket av allt klagande hit och dit också. Det är det som är tråkigt, men det handlar ju om att små fjortisar känner att dom är trygga i anonymiteten och häver ur sig saker när nån dödar dem i spelet, sorgligt men sant...
Hade jag spelar online, så hade jag gjort det på noggrant utvalda ställen där det inte förkommer så mycket skit...
April 1, 2001
PaiN wrote: Jag har nu börjat störa mig mer på den stora massan av fjortisar som bara klagar på cs. Jag har spelat sedan beta 4. Telenordia-servrarna har varit roligast att spela på, men sen var de tvugna att lägga ner, så nu lirar jag bara när jag är tvungen; på lan 😛
Jag har också spenderat en hel del tid på servrarna Telenordia hade, det var schysst på den tiden 🙂
April 25, 2003
May 11, 2002
Nej alla är inte lika dumma som de verkar men det finns alltid en liten skara spelare som inte kan uppförasig.
Jag kan bara säga detta att som noob så får man stå ut med mycket skäll på SC och som svar på det skulle jag bara vilja säga att om man spelar på en allmän server så får man stå ut med oss noobs bara att acceptera för annars skulle ju inte vara ett speciellt roligt spel. Som sagt jag har bara börjat spela CS och är ännu inte så snabb på det och kann inte alla maps utan och innan, jag kan inte heller alla taktiker som krävs för att vara en riktigt bra spelare ännu. hjälp oss noobs istället för att skälla ut oss så ska ni se att vi åxo kan vara med och leka på ett smidigt sätt.
2 Guest(s)