August 25, 2001
Nej, det är inte en topic för att locka mängder med folk. Vet inte om detta är unikt eller vanligt men jag kände att jag måste berätta om det. Och det var inte vad jag behövde klockan 12 på natten en vardag.
Jag spelade CS som vanligt, och trallade runt på vegas. Som bekant startar ju CT vid en av bombplatserna (Sfinxen eller vad det heter). Över denna finns det elkablar som man kan gå över. Man kan då komma in i ett rum där man kommer till ett shackrutigt golv. Där stog "g-man" från original-halflife halv-transparent och glodde rätt in i väggen. Min lagkamrat reagerade också och kollade tillbaka på honom. Men det som var mest cp var att jag såg honom inte förrän jag stog typ 1 meter framför honom.
Jag blev fan skitskraj!
Kalla mig mes, lögnare eller vad som helst men jag är inte den typen som ljuger för simpel uppmärksamhet.
Någon annan som varit med om liknande eller?
September 3, 2001
j**lar!!!!! för ca. 8 månader sedan satt jag och min kussin och turades om för att spela på datorn, 2-3 liv var. Saken är att han spelade i vegas. Helt plötsligt sisådär klickan 3 på morgonen skrek han till. så sa jag "vadå?? har du sett ett spöke eller??" så sa han "aa!!!! här i counterstrike!!! en ful j**el!!!"
Han beskrev den senare som lite genomskinlig som du sa nyss.
Det var ju självklart att inte trodde på honom!! men så läser jag detta idag och så tror jag på honom helt plötsligt.
August 22, 2005
det här är en sådan designer grej som alla gör, tex som i B&W så spelar några byinvånare fotboll ibland, inget som var planerat men som någon skrev in i koden.
Finns på alla spel.
Och dessa banor i cs har ju folk över hela världen gjort så det är ju inget som stoppar dem från att göra detta.
2 Guest(s)