January 21, 2002
Jag köpte condition zero igår *YYYYYEEEEES ENTLIGEN UTE!*
jag e på fjärde banan när man bara för ha den där se igenom väggen kamran sen när jag ggår upp i trapphuset till den sista dörren längst upp går jag in så hör man en type soldat stå och skrika massa saker som en diktator type sen 10 sek efter slås dörren upp så står det
Mission faield
reason: kommer jag inte ihåg.
hur ska jag göra för att klara mig vidare?
tack på förhand
Ekke
ps.
jag snackar om CS:CZ deleted scenes.
August 8, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=BearznaiL][quote=Martinski]Är inte CS:CZ ett av det sämsta spelen jag har spelat...jo det är det.
Håller med till fullo, en riktig flopp. Motståndarna fuskar och de dör inte av ett headshot ibland. Riktigt uselt.
Har ni lirat Hooligans? 😕
Ja, måste säga att CS:CZ är sämre.
May 8, 2003
Blev lite konfunderad när det ploppade upp två desktopikoner efter installationen, men jag kickade igång den som hette "condition zero".. och vilket skämt. Det var ju ffs helt vanliga botmatcher! Visst är bottarna snäppet vassare än de gratis bottar som finns att ladda ner.. men bottar har man ju för att träna aim på.. någe roligt att spela mot dem är det ju inte.
Lekte mig igenom ett antal banor och tröttnade sen på mina imbecilla TMs. Man får bättre TP på en tysk noobserver..
Oh well, tänkte att det säkert bara var onlinedelen av spelet som hade en single player variant, precis som man kan köra mot bottar på lan game i vanliga 1.6. Dags för deleted scenes då.
Jag kunde fan inte hålla mig för garv. Både grafik och gameplay såg ut att vara hämtad från en budgetshooter från 2000.. vilket det enligt vad jag läst också är. Deleted scenes utvecklades av Ritual (en av företagen som haft CS:CZ) och har varit nerlagt sen länge, men som de beslutade att slänga med som bonus. Att släppa det nu är ju bara pinsamt.. så sjukt dåligt.
February 12, 2003
mAniAk- wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=BearznaiL][quote=Martinski]Är inte CS:CZ ett av det sämsta spelen jag har spelat...jo det är det.
Håller med till fullo, en riktig flopp. Motståndarna fuskar och de dör inte av ett headshot ibland. Riktigt uselt.
Har ni lirat Hooligans? 😕
Ja, måste säga att CS:CZ är sämre.
That is baaaad...
1 Guest(s)