December 29, 2003
October 17, 2004
det va några år sen jag spelade, men jag har för mig att man ska ta nån krok o fiska upp nått ur vattnet, se till o kapa repet till kanonen o låta lillkillen få däng av rekylen. ser löser det sig nog ;P
men hitta en walktrough istället om du ändå inte orkar, men det är faktiskt inte sååå svårt bara man kommer in i tänket och orkar jävlas lite 😉
December 29, 2003
May 17, 2002
Rillo wrote: ok , har kollat lite på en walktrough nu , men nu då jag har bett alla joina crewen , och dom har joinat , "ses vid din båt" säger alla typ , enda båten jag vet är den där ap båten men då ja kommer dit händer inget . :S va ska ja göra
jag har för mig att du måste skaffa en båt, så fort du gör det så kommer din besättning att finnas på den. Du skall skaffa båten som ligger i lagunen på andra sidan ön. Jag har för mig att du tar över fartyget genom att smuggla dig in via matleveranserna som går från restaurangen.
får du/ni mer problem så kolla här, här finnes allt:
December 29, 2003
September 16, 2002
Nej, för tusan!
Kolla inte walkthrough!
Jag har spelat igenom spelet många ggr, och skulle mer än gärna hjälpa dig på de ställen du kör fast på, men om 2 timmar sticker jag till Ryssland.
Snälla, förstör inte ett så underbart spel med walkthrough, prova dig fram och fråga folk som klarat det istället.
Fan, nu måste jag spela igenom det igen när jag kommer hem sen.
Spelade nyligen igenom The Secret of Monkey Island för X:te gången. (Dvs, det första.)
December 29, 2003
1 Guest(s)