September 5, 2001
Ett stort plus: monk var mycket häftig! Auctionhouse var awesome!
Ett stort minus: idiotiseringen av spelltree. Inget PVP än så länge.
Förutom spelltree tyckte jag allt var suveränt. Men det stör mig oerhört att alla spells är level-upplåsta! Det betyder att unikheten i byggerna kommer ju avta och möjligheterna för spelare att spela om minskar.
July 30, 2010
Fick inte den där känslan som jag har med Diablo II. Gillar även Diablo II skillträd bättre där en skill förstärker en annan effekt. Internet delen i Diablo III flöt på mycket bättre dock eftersom monster släpar (osynkat) väldigt mycket i Diablo II dvs monster kan träffa en från långt avstånd. Jag tror inte jag kommer att köpa Diablo III om ingen lyckas att övertyga mig att det är ett bra spel
March 10, 2003
Jag har en del polare som skall köpa, de säger att det säkert kommer bli asfett efter den delen som är i betan. Jag är skeptisk ärligt talat.
Hoppas på Torchlight 2 som multi (8 spelare) och kanske lite Path of Exile upptill om inget annat kommer imellan.
Btw diggar PoE's skill träd. http://img9.imageshack.us/img9.....oetree.png
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
July 30, 2010
Kommer Diablo II servrarna finnas kvar eller läggs dom ner? Jag kommer nog inte att köpa Diablo III då Path Of Exile är en bra gratisversion av samma typ av spel, men Diablo II har jag ju redan och har börjat spela lite i singelspel. Fördelen är ju om blizzards Diablo II servrar lägger ner så går det ju fortfarande att spela online genom IP eller t.ex Tunngle
1 Guest(s)