January 17, 2002
Jag har just kommit fram till den mest störande känslan av "obehag"!
Här sitter jag och är less på Caesar 2-3, Warcraft III och UT 2k3... Jag letar alltså desperat efter något nytt spel att spela!
Så kommer jag på det! MORROWIND! Det har ju kommit en expansion och allting! Sen tänker jag på att jag blev sjuk under min mest fanatiska spelperiod av det, och lämnade det 2/3 klart... så nu står jag inför ett beslut: Ska jag fortsätta på mina savningar och tappa känslan av spelet, eller ska jag starta en ny gubbe och störa mig på att jag har mina savningar?
Alltså: Ska jag spela eller ska jag inte spela för att jag inte kan besluta mig?
Då tänker man på känslan i spelet, den mest utsökta av intriger och historia, Den mest underbara inlevelse (Förutsatt att du har hörlurar i ett mörkt rum) jag någonsin upplevt i ett spel och underbar grafik!
Åhhh, nu riktigt lääängtar jag efter att få sitta där i mörkret och lira morrowind hela natten, hela lovet, hela livet....
Men så har vi juh dilemmat med savningarna!
Jag kan inte ta bort 1 månads hårt slit! Men om jag inte gör det förbjuder jag mig själv att spela! Gör jag det däremot kommer jag att krossa skallen mot skärmen när det går tungt i spelet och känna hur 1 månads slit just for åt H-vete!
Gnööööööl, jag riktigt känner det i ryggraden hur jag vill spela när jag tänker på det! Men min hjärna säger annars! Jag känner det i hela ryggen!
Kan inte lösas på något sätt! Nu måste jag gå omkring med den här känslan i en vecka eller två!
Måtte detta aldrig drabba er!
January 17, 2002
Öwall wrote: Förstör allt. Resan är halva nöjet.
Jag har jusst brutit ryggen av mig i 2 dar för att få till mitt nya chassi perfekt, det är knappt jag vill titta på det ifall det skulle ta anstöt och falla i bitar... Tänk bara på vad som skulle hända om HDn tjallade på mig?
February 12, 2002
Resan är väl 98 % av nöjet. Att klara det ger bara ett tillfälligt serger rus..
Du kämpar ju för att nå målet och alla dina tänkar läggs på att nå målet men när du är där så har du ju inget mer att kämpa för...
Jag tycker att du ska börja om från början.
Jag hade spelat Resident Evil Code Veronica 3/4 när jag av nån anledning gjorde ett uppehåll på ett par veckor och det förstörde känslan i spelet att fortsätta där jag var och klara ut de därifrån.
January 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Resan är väl 98 % av nöjet. Att klara det ger bara ett tillfälligt serger rus..
Du kämpar ju för att nå målet och alla dina tänkar läggs på att nå målet men när du är där så har du ju inget mer att kämpa för...Jag tycker att du ska börja om från början.
Jag hade spelat Resident Evil Code Veronica 3/4 när jag av nån anledning gjorde ett uppehåll på ett par veckor och det förstörde känslan i spelet att fortsätta där jag var och klara ut de därifrån.
Det lutar åt det hållet, nu vet man juh endå alla quests så man kortar ner resan lite
September 12, 2001
bloodman wrote: puh morrowind lirar folk det än, ingen multi player och så är det så trist att lira själv, ne hitta nåt annat skoj.
Aja...
Det är många som fortfarande tycker om detta spel och det har ett underhållningsvärde ännu måste jag säga.
*flyttar tråden till spelforumet där den passar bättre*
1 Guest(s)