November 4, 2003
Har spelat de nu tycker de är väldigt bra men inte så värst mkt nya saker som jag hadde förväntat mig o vapnen har blivit överdrivet stora, Nya M4:an e lite dåligt gjord o bla bla osv...pistolen som man har med M4:an är lite mysko den me båda e ju Silence osv...
De som jag är mäst irriterad på är att DC o ForceWare 52.16 inte passar ihop för de blir lixom lite texturproblem kan man säga...de kanske ni redan har märkt ni som har Nvidia kort o nyaste drivisarna från Nvidia ( ForceWare v52.16 )
Ni som har spelat de kanske har märkt att vissa vapen skadar otroligt mkt mer än förut t.ex Abrams M1A1 Main Battle Tank spränger en Bradley o några fler fordon på 1skott...
Dom nya banorna då dom e helt okej tycker jag specielt Desert Shield den e rolig o bra, men om man är en flyg snubbe så är de NO FLY ZONE som gäller helt klart...
Alltså nya v0.5 tycker jag är helt okej...undrar va dom nya versionerna har att erbjuda då, ska bli spännande 😛
October 27, 2001
Väldigt lyckad version, mycket nya roliga saker. Jag har suttit på lan och lirat det några timmar nu 😛
Helikoptrarna blir ständigt mer verklighetstrogna, otroligt gött.
Ang. Medic-hoppikoptern, man kan sätta lite heavymachinegunners innuti den, som sedan kan skjuta.
Blackhawken med missiler känns klumpig, men missilerna den skickar iväg är väldigt goa. 🙂
Den stora helikoptern kunde man nog klarat sig utan. Jag har dock inte testat hur den är när man är 32 pers i varje lag. 😛
1 Guest(s)