September 16, 2002
Righgor wrote: har själv inga problem med demot, väntar på att hela ska släppas i europa. funderar dock att köpa amerikanska versionen för att få spela nu. någon som vet om det är någon skillnad mellan amerikanska och europeiska?
Jag frågade webhallen, och dom sa att "Europeiska verionen nog kommer få någon bonus", vad som menas med det vet jag inte.
December 3, 2003
Men ni verkar ju inte ens förstå eller försöka förstå hans problem.
Det är mouselag som finns inbyggt i spelet. Gå in till en ini fil (har för mig den hette user.ini) och sök efter mouselagthreshold=70 eller liknande. (Finns flera sidor om detta) Det är ett gammalt arv ifrån xboxen, var noga med att ta bort read only på filen så dina inställningar sparas.
September 16, 2002
PooSlice wrote: Men ni verkar ju inte ens förstå eller försöka förstå hans problem.
Det är mouselag som finns inbyggt i spelet. Gå in till en ini fil (har för mig den hette user.ini) och sök efter mouselagthreshold=70 eller liknande. (Finns flera sidor om detta) Det är ett gammalt arv ifrån xboxen, var noga med att ta bort read only på filen så dina inställningar sparas.
Tackar!
Ska genast istallera spelet igen och prova.
Gick ju inte spela som det var.
August 12, 2003
Kizo wrote: [quote=Righgor]har själv inga problem med demot, väntar på att hela ska släppas i europa. funderar dock att köpa amerikanska versionen för att få spela nu. någon som vet om det är någon skillnad mellan amerikanska och europeiska?
Jag frågade webhallen, och dom sa att "Europeiska verionen nog kommer få någon bonus", vad som menas med det vet jag inte.
han vill nog bara att du ska köpa spelet hos honom.
1 Guest(s)