January 14, 2002
Har börjat spela diablo 2 igen efter ett antal års paus och för lite pengar för att fortsätta spela wow 😛
Undrar nu om det är någon här som spelar orginal diablo 2 utan lod och kanske har några fina saker till en sorc annars skulle det vara trevligt att lira med någon härifrån.
//Lvl 30+ sorc med namn Quarzi
November 27, 2003
Quarzi wrote: jo det är såklart, det finns en massa mer i lod än vad det gör i "orginal" hela act 5 existerar ju inte, massa nya saker och runor som inte finns över huvud taget i orginal, och en ny karaktär om jag inte minns fel.
Två t.o.m.
Druid och Assassin.
Hela Act 5 är ny.
Hur många nya vapen, rustningar, sets. m.m. som helst.
//Andreas
November 2, 2001
Mobile2400+@2512,sapphire9800pro@xt,512ocz-el-pc3200,nf7-sv2.0,maze4cpu,maze4gpu,antec550w
January 13, 2004
July 27, 2002
Det är 1.11 nu.
Hursomhelst körde jag igång med diablo2 för 2-3 veckor sedan, men har idag börjat tröttna på det. Det blir så helt enkelt, spelet är det bästa som gjorts någonsin men det har helt enkelt levt sin tid, har nog spelat 5-6 ggr under en period på 4 år. Det blir tråkigare för varje gång dock, nu efter 3 veckor till exempel har jag redan det mesta man kan ha, iofs handlar det ju om att utveckla nya karaktärer och hålla på också, men inge kul om kompisar inte spelar.
2 Guest(s)