January 22, 2002
Hej!
Slängde in detta spela igår efter ett upphåll på nästan ett år. Kom på att det fanns ett kommando man kunde skriva när man spelade singelplayer som gjorde att spelet gjorde så att monstren blev tuffare på samma sätt som de blir när det e fler spelare inne i seplet och att man fick experience därefter. Har för mig att komandot var "set player X" där X står för antalet spelare man vill att spelet ska emulera.
Nån som känner igen detta och som vet om det är rätt komando?
July 17, 2002
Zap wrote: Hej!
Slängde in detta spela igår efter ett upphåll på nästan ett år. Kom på att det fanns ett kommando man kunde skriva när man spelade singelplayer som gjorde att spelet gjorde så att monstren blev tuffare på samma sätt som de blir när det e fler spelare inne i seplet och att man fick experience därefter. Har för mig att komandot var "set player X" där X står för antalet spelare man vill att spelet ska emulera.
Nån som känner igen detta och som vet om det är rätt komando?
Hummz, hummz... Ja, där har vi kanske ett spel som är värt att lira igen.
Blev så trött på hypen som var kring det. Surt med alla PKare som sprang runt och dödade ens lvl 60-karaktärer när man lirade Hardcore på nätet. =(
July 17, 2002
droza wrote: Jag började nyligen spela D2X igen efter ett längre uppehåll.
Nu spelar jag det nästan dygnet runt! :trans:Om man kan bortse från den något föråldrade grafiken är spelet helt enkelt genialt!!! :worshipp:
Om man snackar geniala spel där grafiken inte spelar så stor roll så slår Fallout 1&2 allt... Och naturligtvis gamla hederliga Daggerfall! Gud, vilket skönt spel det är! Synd bara att det är spelhistoriens buggigaste spel (första patchen (av många kommande) fixade över 10 000 buggar...).
Nu blev jag lite nostalgisk.
January 22, 2002
Har en fråga till... När man klarar smedens uppdrag i act I och act IV (med LOD naturligtvis) så får man ju två olika rewards att göra unikt och adda sockets till prylar.
Vi säger nu att jag klarar spelet på normal utan att använda mig av dessa två rewards eftersom jag inte har hittat nått värt att leka med än. Går jag då miste om dessa två rewards i normal? Eller kan jag efter att ha varvat det på normal starta ett Nightmare game, hitta nått som jag vill ändra, starta ett nytt normal game och vips så är rewardsen kvar?
July 17, 2002
Zap wrote: Har en fråga till... När man klarar smedens uppdrag i act I och act IV (med LOD naturligtvis) så får man ju två olika rewards att göra unikt och adda sockets till prylar.
Vi säger nu att jag klarar spelet på normal utan att använda mig av dessa två rewards eftersom jag inte har hittat nått värt att leka med än. Går jag då miste om dessa två rewards i normal? Eller kan jag efter att ha varvat det på normal starta ett Nightmare game, hitta nått som jag vill ändra, starta ett nytt normal game och vips så är rewardsen kvar?
Japp, jag har för mig att det är så.
July 17, 2002
Zap wrote: [quote=The Whistler]
Japp, jag har för mig att det är så.
Och vad var det du svarade på då? Blir jag av med dem eller behåller jag dem?
Åh, förlåt... Tidig morgon, du vet. =)
Ehhm... Jo, just det... Diablo 2 snackade vi ju om.
Jag har för mig att du kan gå tillbaka med ett fetare föremål från en senare del i spelet och använda dina quest rewards på.
1 Guest(s)