January 22, 2003
Spelet är förstört :banghead:
Dom ska stoppa ihop Ladder med Non-Ladder, Dvs allt fusk och alla level 99 gubbarna kommer att vara tillbaka.. F** vad trist spelet kommer att bli..
Hoppas det blir ändring på deras planer snart :cy:
EDIT: kanske glömde att ställa själva frågan 😛
Vad tycker ni om detta?
January 14, 2002
tycker diablo 2 lod patch 1.09 var bra (tror det var den! :P) men sedan kom den nya patchen och jag sluta lira för de nya sakerna gjorde min gubbe urusel, som jag hade jobbat på i typ 4 månader och hade en del grejer på.. allt blev totalt värdelöst.
men älskar diablo och har varit en trogen diablo lirare tills dess 8) tror det var 1997 som jag spelade det första gången (1'an då) satt i timmar med banligt modem och räkningarna blev skyhöga =)
February 25, 2004
Det var ju faktiskt meningen från början när ladder-världen introducerades i 1.10 att den efter ett tag skulle smälta samman med icke-ladder. Samtidigt skulle en ny omgång ladder startas. Både på gott och ont tycker jag. Inte så kul att allt man samlat ihop återgår till den sönderhackade icke-laddern, men å andra sidan skapas en ny värld där alla börjar från början på lika villkor. Förutsatt att Blizzard stoppar alla nya hack som kommer dvs. 😕
För min del har jag efter många många års spelande äntligen tröttnat. Detta fantastiska spel har under lång tid varit nästan det enda spel jag spelat... nu sitter jag spellös igen... Svårt att hitta spel som verkligen är KUL, inte bara har snygg 3D-grafik. Starcraft- och Diablospelen är fortfarande mina hjältar...
August 8, 2003
festisMER wrote: Blizzard gör bara ruttna spel..
Utveckla?
Lite svårt att säga att Starcraft är dåligt när det är ett av de bästa spelen som nånsin gjorts.
Tycker det är bra att laddern kommer resettas, när vet dock ingen.
Och har ni märkt hur sojs har gått ner i pris senaste dagarna?
Förut kostade enigma 4 sojs och nu 8-9.
2 Guest(s)