August 10, 2001
Hej alla!
Jag lirar Diablo 2 med expansionen och är nu på episod 5 tillsammans med en polare som lirar som assasin.
Till min stora glädje är jag nu uppe i lvl 31, amazon, och vid lvl 30 ska man kunna välja en skill som gör att man får en amazon som slåss vid sin sida (Valkyre tror jag den heter). Saken är bara den att den rutan är fortfarande röd, precis som att jag inte är uppe i lvl:en som krävs. Varav detta? Jag har valt minst 1 av alla skills ovanför denna i samma "gren" i "trädet" men går inte i alla fall.
Vill gärna ha snabb hjälp om någon vet vad det kan bero på!
mvh
Agathorn
July 13, 2002
Agathorn wrote: Hej alla!
Jag lirar Diablo 2 med expansionen och är nu på episod 5 tillsammans med en polare som lirar som assasin.
Till min stora glädje är jag nu uppe i lvl 31, amazon, och vid lvl 30 ska man kunna välja en skill som gör att man får en amazon som slåss vid sin sida (Valkyre tror jag den heter). Saken är bara den att den rutan är fortfarande röd, precis som att jag inte är uppe i lvl:en som krävs. Varav detta? Jag har valt minst 1 av alla skills ovanför denna i samma "gren" i "trädet" men går inte i alla fall.Vill gärna ha snabb hjälp om någon vet vad det kan bero på!
mvh
Agathorn
fortsätt abra att lvla... om "vägen" till skillen är markerad (det är ju som ett träd... du ser vilken linje den följer) så är det ett bug, hände mig några ggr. Fortsätt att lvla, om du har tur försvinner det efter nån lvl, men jag vet att det aldrig försvann på nån av mina, det brukar försvinna efter 2-3 lvls
January 22, 2003
Agathorn wrote: Hej alla!
Till min stora glädje är jag nu uppe i lvl 31, amazon, och vid lvl 30 ska man kunna välja en skill som gör att man får en amazon som slåss vid sin sida (Valkyre tror jag den heter). Saken är bara den att den rutan är fortfarande röd, precis som att jag inte är uppe i lvl:en som krävs. Varav detta? Jag har valt minst 1 av alla skills ovanför denna i samma "gren" i "trädet" men går inte i alla fall.Vill gärna ha snabb hjälp om någon vet vad det kan bero på!
mvh
Agathorn
Brukar lösa sig nästa gång du loggar in på ditt account (ifall du lirar på internet)
2 Guest(s)