July 13, 2002
ahhh... diablo2 det var tider det... klanmatcher, trading, alla minnena, alla vännerna 😀
Jag var helt beroenda av diablo2, både vanliga och LOD, måste haft minst 4-5st över lvl 90 när jag slutade. Fast jag använde bara 1 karaktär. Efter jag spelat i drygt 2 år tog jag allt jag samlat på mig av värde och bytte till mig ett nästan perfekt 4vs4 barbar pvp kit... lvl 30+ på battlecries osv.
Men sen började en massa dupa. Massa kompisar la av och min klan splittrades efter vi vunnit den sista officiella 2vs2 http://www.pvpeurope.com turneringen som hölls. Fick lira lite 1vs1 mot den högst rankade amazonen i europa, var lite skoj. (jag vann 1 gång av 3)
GUUUD KAN INTE NÅTT NYTT SPEL KOMMA OCH FÅNGA MIG!!!
mina konton måste ha försvunnit vid det här laget... inte rört dem på snart ett år eller nått...
June 1, 2003
det är fortfarande många som spelar d2, skriv /users så får du se..
och 1.10 har inte släppts än...
hjärnan som du pratar om ligger i kuratz bazazar i en grotta där, har jag för mig. var länge sen jag spelade d2 nu, , hade en barbar på lvl 99 1:a på overall flera gånger...men visst, visst var det beroedeframkallande ,, men inte längre
July 13, 2002
spud_333 wrote: som jag har fattat det så kör ingen med necromancer dom mesta kör ju med barbarien eller Sorceress...är dom så j*vla bra eller ?
necromancer är svår att vara bra med 1vs1 om man kör pvp... det är dock sorcress och barbar bättre på, barbar fungerar mot allt 😀
December 7, 2001
spud_333 wrote: som jag har fattat det så kör ingen med necromancer dom mesta kör ju med barbarien eller Sorceress...är dom så j*vla bra eller ? jag kör singel player just nu
necro sux... sorc och babbe kan man döda direkt med men necro är rätt så seg... den är bäst om man spelar med andra i lag.. (iron maiden..)
February 16, 2002
=JoNaZ= wrote: ojoj! det spelet var länge sedan man lirade.. nu blev jag ju sugen igen =)
men det är ju inge kul när man inte kan hitta bättre grejer längre.. och när man kan namnen på var enda monster,ställe och vapen i hela spelet...
gör egna grejer då crafted items går ju
July 27, 2002
D2 var tider det 😉
Jag hade fan allting, och mer 😀
hade ett specielt mule acc med en gubbe för varje sak t,ex en för Armor osv, och jag sparade inte på dåliga saker inte. Hade allting. men sen när man hade det absolut bästa till alla gubbar vart det tråkigt, polare började förlora acc pga av fuskare, och började fuska själva. osv.. så man la ner, det är ett bra spel, men som sagt, man vet vart allting ligger samt vikka vapen osv. :arg:
June 1, 2003
amazonen: är bäst i dueller. inget att ha.
nerc: - suger men är bra team char, som sagt. den däremot ägde för ett par patchar sen. inget att ha.
pala: är ju ocskå bra team spelare, typ blanding mellan sork och barb. inget att ha.
druid: är som pala, fast utan magier men massa liv eller damage. inget att ha.
barb: är absolut den roligaste charen enligt mig. även fast det kanske inte är den bästa varken i pvm eller pvp. hela spelet går enligt mig ut på att få upp en lvl 99 pvp barb. men för att få upp bra saker till han så måste man också ha en bra mf sork. det är dom ända charsen som man ska spela med. men innan man har förståt det så har man flummat upp ett par druider och nån pala till lvl 93 för man var så jälva imponerad av att dom var nästitill odödliga med 20 LL och deras ias...i pvm ja. men vad ska man ha med dom efter lvl 99, gå att boosta folk som lovar att man ska få 2 sojs efter hell act 5, eller hjälpa sina komisar med den där grisen i river of flame. som man förstod senare var det endast bara slöseri med tid. det är inte kul att duellera med amazon, man tröttar snabbt, speciellt med hennes äckliga wf av nån anledning. går man in i ett duel spel och tittar runt lite: 3 amaz står i team utanför blood moore och väntar på att melee gubbarna ska komma försöka komma ut och hämta sin kropp och pengar. naked killer!
lol.
däremot är det status att ha en fin fin pvp barb på lvl 99.
....allt detta är vad jag tycker =P , men det är ju klart att efter ett tag när man man har testat spela med barben och tycker att man kan rätt mycket om han att man går till nästa gubbe. man vill ju känna på alla chars. men man kommer ändå fram tillslut att sork och barb är det ändå nödvändiga. resten är inget att ha.
jag kan hålla på skriva hur mycket som helst men nu får det vara nog.
a just ja. assa: hahaha!
2 Guest(s)