May 11, 2004
paddanx wrote: Antar att du har kört dens egna Video test... har du bytat Drivisar till kortet nyligen? Problem med Direct 3D i andra spel?, har du testat "dxdiag" testet?
Själv kär jag med catalyst 4.3 (om jag inte minns fel) och jag har inga problem.
Jag har kört testet och den säger att jag ska köra Direct 3D, jag fick datorn (Dell Inspiron 9100) för en vecka sen och jag har inte testat några andra spel, borde inte drivrutinerna vara de nyaste på en ny dator eller ska man måsta uppdatera på en ny dator? Jag har gjort "dxdiag" testet och jag får inga felmeddelanden.
April 22, 2004
May 11, 2004
64bitsSebbe wrote: Tanka nya/andra graffe drivisar. När jag lirade d2 kunde jag inte lira med högt klockat kort, om du har klockat kan du ju testa att sänka lite.
Men det är ju fan att man ska behöva börja pilla i en ny dator bara för att kunna spela ett spel som är flera år gammalt, det måste väll ändå vara så pass nya drivisar i en helt ny burk så att det ska gå att spela D2. jag har inte klockat kortet, vet inte ens hur sånt funkar 🙂
Om jag ska ladda ner nya drivrutiner vilka är det som gäller? är det krångligt att installera?
Eftersom jag jobbar med datorn vill jag inte få nå strul med den.
Tack för hjälpen
1 Guest(s)