December 29, 2003
August 9, 2003
Blizzard har utalat sig om att Diablo 3 kommer att göraa, det vore helt enkelt rent idiotiskt, eknomiskt sätt, att inte göra det. Dessutom finns det plats i diablo världen för ett spel till och blizzard håller på med ett eller två hemliga projekt till.
IOF så har ju BIll Roper (stavning?) slutat och det var ju han som var en av huvudpersonerna bakom Diablo spelen...
July 3, 2003
Rent storymässigt så kan det inte bli en Diablo 3, allt är ju slut. Alla är döda och WorldStone är krossat. Vem ska vara "the-bad-guy" nu ? Diablo och Bale's morsa ? 😛
Sen stämmer det ju att huvudpersonen har slutat från Blizzard och skapat ett nytt företag tillsammans med några till ifrån Blizzard, och dom håller på med ett spel som tyvärr inte finns så mycket information om än... men det är bara att vänta och se, hoppas kan man ju alltid.
December 29, 2003
March 20, 2003
Dhorum wrote: Det kommer hur som helst att tvinga mig till en veckas sjukskrivning om det kommer... Tänkt vilken smärta att vara tvungen att lägga sig tidigt första spelkvällen för att man skall upp och jobba dagen efter.....
Sömn bortprioriteras alltid när ngt bra spel kommer ut!
November 8, 2004
Pim_ wrote: [quote=Dhorum]Det kommer hur som helst att tvinga mig till en veckas sjukskrivning om det kommer... Tänkt vilken smärta att vara tvungen att lägga sig tidigt första spelkvällen för att man skall upp och jobba dagen efter.....
Sömn bortprioriteras alltid när ngt bra spel kommer ut!
Jag håller med dig till fullo, men jag är lite oroad över min psykiska status efter releasen av hl2, jag kommer inte kunna lämna datorn förens jag har besegrat alla onda typer 😛
November 26, 2001
Dhorum wrote: Tänkt vilken smärta att vara tvungen att lägga sig tidigt första spelkvällen för att man skall upp och jobba dagen efter.....
Du menar väl tänk vilken smärta när man plötsligt inser att klockan är 08 på morgonen och det är dags att gå till jobbet. 😉
Längtar otroligt efter Civ 4 och Diablo 3. Fast med tanke på att det inte synts till några skärmdumpar eller nånting sånt så lär inte Diablo 3 komma förrän tidigast än om ca 2 år. Min kvalificerade gissning.
February 25, 2002
Varför inte vara ond själv?? Tänk på det. Den som spelar är ond och går runt och sätter skräck i byarna. Vore ball.
Och så försöker de goda stoppa dig istället... Det vore grymt ball om "bossarna" kom till dig istället för tvärt om. Då kan dom ju komma när som.. utan att man riktigt är beredd.
1 Guest(s)