October 28, 2004
Om Diablo 3 kommer.... vem tror ni kommer vara "the bad guy"?!?!?, eftersom nu har alla ondingar dött, andariel, duriell, Mephisto, Diablo, Baal... så nu kan väl ingen mer onding komma? eller?.. eftersom diablo 2 LoD var en väldigt kassasuccé så tror jag Blizzard är skyldig oss ett diablo 3.. om det kommer tror jag typ att Tyreal kommer vara elakingen... har alltid tyckt han var en skum typ. Diablo kan ju ej återfödas på nått sätt.. soulstonen är ju paj och allt, de har förstört The world chamber eller vad det heter.. vad tror ni???!?!
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
September 16, 2002
chippen wrote: jag hoppas verkligen att blizzard kommer med ett D3 lagom till det att man tröttnat på WOW... alternativt inte har råd att betala månadskostnaden längre...
Heh, ja.
Nu först blir det dock WoW, som sagt, och Starcraft: Ghost.
Sen skulle jag personligen gissa på något nytt faktiskt, men jag hoppas på ett D3, eller en Starcraft uppföljare.
October 28, 2004
Jag har aldrig riktigt gillat starcraft.. föredrar Warcraft då hellre.. men de flesta som lirat diablo 2 ett tag blir beroende typ 🙂 (jag är en av dom) så jag hoppas hellre på diablo 3 än starcraft uppföljare
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
October 26, 2002
Tallji wrote: Jag har aldrig riktigt gillat starcraft.. föredrar Warcraft då hellre.. men de flesta som lirat diablo 2 ett tag blir beroende typ 🙂 (jag är en av dom) så jag hoppas hellre på diablo 3 än starcraft uppföljare
även jag är helt beroende av D2 jag har tröttnat för länge sen men jag kan inte sluta spela 😛
December 31, 2001
Så som Diablo 2 expen slutade så måste det bara komma en 3a. Tycker diablo är enformigt att spela just nu eftersom det bara är levlande hela tiden.
Men en fortsättning på en grym story skulle inte vara fel men jag skulle oxå vilja se att de framhäver stämningen så som i 1an och framhäver även storyn mycket mer.
April 20, 2002
Varför inte ett MMORPG-pacman? Vore oändligt tufft 😀
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)