September 11, 2002
jag har länge haft en fungerande custom.cfg till mp i spearhead där alla viktiga röstkommando är bundna till olika tangenter.. skulle nu konfigurera den jag använde till spearhead så den var korrekt till vanliga mohaa.. allt funkade perfekt ända tills nu nyligen.. helt plötsligt fungerar inga snabbknappar till mina röstkommandon och en ännu sjukare sak har hänt.. jag kan inte skriva meddelanden till alla längre, bara till mitt team.. kvittar vilken knapp jag lägger det på bara team fungerar..
har även testat med olika custom.cfg filer men ingen funkar i vanliga mohaa bara i spearhead.. är det nån som har varit med om nåt liknande? jag kan inte hitta nån inställning jag pillat med i options och resultatet blir samma om jag kör utan nån custom.cfg förutom att knapparna är som de är default i spelet.. men jag kan bara skriva till team.. skall installera om men hade varit skönt om nån har erfarenheter som besparar mig de 20 minuterna 😀
jag kan köra röstkommandona genom att trycka på v osv men det tar för lång tid..
1 Guest(s)